goed positieve test en echo niets te zien

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door staartje, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dat is hier de laatste tijd te vaak, leef je helemaal met iemand mee en dan hoor je niets meer...ben ik ondertussen wel gewend;)

2. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    pppff ff gauw bij gelezen (wat een hoop!!!:$;))
    maar ik heb haar gister avond laat notabene nog een prive bericht gestuurd, dat ze dit echt héél serieus moet nemen, want een bbz is echt niet grappig en dat ik hoopte dat het haar bespaard kon blijven wat ik en andere hebben meegemaakt!

Nou als ze ècht zo 'n pijn had en zo bang en radeloos is had ze alle adviezen wel opgevolgd, vind echt schandalig als mensen zo doen!!!!
    hoop echt dat we er allemaal helemaal naast zitten en haar verhaal degelijk klopt, maar je neemt jezelf en je gezondheid niet echt serieus als je een half forum zorgen laat maken om je en er zelf NIKS mee doet!!!!
    Zat me er zelf verdorie over op te winden dat mijn vriend zei, schat nu naar je bed, je hebt zelf zat aan je hoofd (nu met mijn echte/vals positest en nu negatief(ik voel een ongi een verga van de pijn (met dank aan de bbz van toen!!))
    dat meisje is nu heus wel gewaarschuwd, en dan ga je online de volgende dag ondanks dat je zelf klote voelt lees je dit.........;)

zo dat is er ff uit!!

nogmaals hoop dat ik er naast zit maar...........

3. Ik hoop ook echt dat iedereen ernaast zit. En als dat zo is, dan wens ik haar het allerbeste toe en hoop ik oprecht dat er niks ernstigs aan de hand blijkt te zijn.

Ik heb na het verlies van mijn dochtertje ook een tijdje op een forum gezeten waar andere mama's schreven die een kindje waren verloren. De oprichtster van dat forum, zo kwamen we achter, had ook alles gelogen. Ze was zogenaamd haar kindje verloren en ze zou weer zwanger zijn van een tweeling die het waarschijnlijk ook niet zou gaan halen. Heel heftig natuurlijk. Ik snap niet dat iemand hierover kan liegen hoor. Er is zoveel verdriet, zoveel pijn, je deelt dit met elkaar, probeert elkaar te helpen etc en dan blijkt alles 1 grote leugen. Het enige dat ik kan bedenken is dat het iemand is die aandacht tekort komt en dat op deze manier wilt krijgen. Eigenlijk was zij heel erg ziek.

Ik zeg niet dat dit hier ook het geval is, maar helaas zijn er wel mensen die op deze manier hun aandacht willen vragen...

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou dames.. misschien eens iemand de kans geven.. ik vind het zo walgelijk hoe iemand helemaal door het slijk wordt gehaald...

hoe noemen ze dat ook al weer? Innocent until proven guillty..

Ik zet dit nu op slot..

Deel Deze Pagina