Vleesboompje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door stampertje, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb vanmorgen een echo gehad en daar zagen ze dat ik een vleesboompje had weet iemand wat dat is het is niet gevaarlijk zeiden ze maar ik weet niet wat het is het zit in de baarmoeder kan het gaan bloeden gaat dat na de geboortje met de placenta ermee uit. Kan het groeien moeten ze dat in de gaten houden (meerdere echo's). Ik weet er echt niets van af.

2. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    Hello,

Dat hebben ze ook tegen mij gezegd maar ik heb een miskraam gehad en heb niett echt doorgevraagd. Ik ga het morgen vragen aan de arts en dan laat ik je het weten.

Liefs,

Siham

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Oké dat is super dat je dat wilt doen x

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Een vleesboom kan in ieder geval pijnlijke menstruaties veroorzaken. Hier vind je informatie (en er is nog veel meer te vinden als je googled).
    Ik denk dat je de vragen die je hebt best aan je gyn kunt vragen. DIe kunnen toch het beste antwoord geven. Met name omdat het bij vleesbomen nogal uitmaakt hoe groot ze zijn, waar ze zitten enz.

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik heb blijkbaar een vleesboompje (1,5 cm) op de buitenkant van de bm, gezien tijdens vlokkentest.

Hier hoef ik niets mee te doen, kan gewoon blijven zitten, zou geen last geven voor de zwangerschap, behalve evt wat pijnklachten. Die ik geloof ik niet heb, nou ja, ik heb wel pijntjes, maar niet steeds op 1 plek ofzo, dus ik denk niet dat dat door die vleesboom komt (blegh, rotwoord!).

Ik zou het zeker nog even navragen!

6. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    Ik heb gelezen dat het kan groeien tot een kwaadaardige tumor?
    Ik ga het zeker vragen.

Gr. Hajar

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    We hadden een spoed echo omdat ze geen hartje konden vinden dus ik was zo blij dat het goed ging met ons kindje dat ik het helemaal vergeten ben om te vragen maar over 4 weken heb ik weer een afspraak bij de vk en dan ga ik ales vragen. En hij was best wel groot 1½ keer zo groot als het hoofdje van ons kindje. Bedankt voor de reacties!!!

8. Namosae

Namosae Lid

8 jul 2010
    79
    0
    0
    Hello,

Ik ben net bij de gyn geweest en ik heb naar mijn vleesboom gevraagd. Het is niet gevaarlijk en kan wel pijn veroorzaken bij de menstruatie. Of je het in de gaten moet houden weet ik niet. Je kunt vragen hoe groot het is en soms kan het groeien.

Liefs,

Siham

Deel Deze Pagina