met 5 weken echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door selma, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    hallo allemaal,

wegens een onregelmatige cyclus en prednison gebruik vorig jaar krijg ik een vroege echo om de termijn vast te stellen. Ik weet bijna zeker dat ik pas 5.2 weken ver ben as vrijdag, wat kunnen ze dan zien? Iemand ervaring?

Liefs Selma

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ze zien dan nog niet veel, waarschijnlijk alleen een vruchtzakje en misschien het vruchtje. Het zal nog net iets te vroeg zijn om een hartje te zien, denk ik. Ook is de meting nu nog niet zo betrouwbaar. (Bij mij scheelde de meting met 6 weken en 12 weken een hele week!)

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb ook met die termijn ongeveer een echo gehad. Kijk maar in mijn album. En wij zagen trouwens wel het knipperlichtje hoor!

4. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Hoi!

nou die echo's zien er mooi uit Rianne! Ik zie wel dat je met 5.5 weken een echo had, ik ben nog net 3 dagen vroeger, zal dus nog wel geen knipperlichtje zien.

Hmm we zien wel, heb er al wel zin in!!

Lieve groet, Selma

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ik heb een echo gehad met 5 weken en 3 dagen,....en wel een hartje te zien, dus het zou wel kunnen hoor....! Ben benieuwd!! succes!

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb een echo gehad met 5w3d, en toen was er een dooierzak en een klein vruchtje te zien. Volgens die meting was ik 5w5d, maar precies 4 weken later bleek het 9w3d. Dus het scheelde hier maar 2 dagen in de meting.

7. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb ook een echo gehad vorige week (met 5 weken) en wij konden iets héééél kleins zien :). We zagen wel het ringetje waardoor de baby eten krijgt.
    Ik moet volgende week als ik 7 weken ben terug komen en dan gaan we naar het hartje kijken/luisteren :) cant wait!

8. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    fijn om jullie reacties te lezen, ik zal laten weten hoe de echo was;)

Liefs

9. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Dag allemaal,

ik heb mijn echo gehad en ja ik zag het vruchtzakje en een heel klein vruchtje zitten. Moesten wel goed kijken;) Nog geen hartje te zien, dus nog erg pril allemaal net 5 weken, ze konden nog niet eens meten. Maar 't zit op de goede plek en de termijn klopt ongeveer, dus ik ben geloof ik wel blij?;) Vind het soms nog zo onwerkelijk. Over 3 weken mogen we nog een keer een echo laten maken.

Liefs, Selma

10. sita80

sita80 Actief lid

10 dec 2009
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn voor je dat het er goed uit ziet

gr.sita

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wij zagen met 5.3 alleen een zwangerschaps ring maar geen vruchtje 5 dagen later wel :D

Succes

12. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Met 6w1d echo gehad (termijnecho), wij wisten ook niet hoever we waren. Op vruchtzakje na helaas verder niets op te zien. Achteraf zag ik al wel wat maar tja de vk weet t beter dacht ik.

Een week later opnieuw controle, echo met 7w2d, kindje en hartactie. Geweldig!

Succes met je echo, maar daarop zal vrijwel zeker weinig nog op te zien zijn...

Deel Deze Pagina