Omdat ik nog steeds bloedingen had zelfs als ik de pil slikte heeft de gyn mij primolut gegeven om mijn baarmoeder schoon te maken. ik slik deze kuur voor 10 dagen en heb er nu nog 3 te gaan voor de onttrekkingsbloeding kan beginnen. Maar....klopt het dat je na de 10 dagen gelijk de onttrekkingsbloeding hebt? is het pijnlijk? is het net zoveel als een gewone menstruatie of erger? Gr Sil
Hier ook vaak primolut moeten slikken voor de zwangerschap, en tijdens de MMM. Lijkt op een gewone menstruatie. Bij de een doet het zeer, en bij de ander niet. Bij mij viel het wel mee, wel tijdens het werk af en toe een hevtige kramp. Maar heb paracetamol gelikt, en dit hielp op dat moment echt. Maar je kunt het eigenlijks gewoon vergelijken met een menstruatiebloeding. sterkte alvast
Ik heb een kuur primolut gehad na een miskraam, mijn lijf was daarna van slag en ik bleef maar af en aan vloeien. Na 8 weken die kuur gekregen waardoor het vloeien ophield en mijn lijf de cyclus weer kon oppakken. De onttrekkingsbloeding was bij mij als een gewone menstruatie.
Ik slikte het ook, als ik klaar was met de kuur duurde het 7-10 dagen voor ik ongesteld. Het is al even geleden maar zover ik me kan herinneren deed het niet meer pijn dan een normale ongesteldheid