af en toe ruik in zon wietlucht in huis. vooral bij de voordeur en achterhalletje. ik heb een nieuw huis van 1 jaar oud, vrijstaand, geen buren dus het kan niet zijn van eerdere bewoners of buren. vervelend is het wel. er ligt ook niets te rotten ofzo. iemand enig idee? ik heb hier ook altijd ramen en deuren openstaan dus luchten doe ik ook gewoon genoeg.
Gister waaide het heel hard. Weet niet hoe ver de dichtstbijzijnde buren.. schuurtje.. zit? Dat zou verklaren dat je t soms ruikt..
Ik heb dat ook wel eens..als ik de witte robijn wasverzachter heb gebruikt en de was hangt in het trapgat gaat het ook naar wiet ruiken...tenminste...ik denk dat het wiet is wat ik ruik maar het is dus de drogende was...heel raar!! Misschien is het bij jou ook zoiets?
dichtstbijzijnde buren zijn mn schoonouders van in de 70 en nee die weten nog maar amper wat wiet is. verder heb ik geen buren in een straal van 500 meter
zou kunnen maar heb gister niet gewassen. het was vanochtend zomaar ineens toen we uit bed kwamen weer. man denkt misschien uit kruipruimte
hee dat heb ik af en toe op de kamer van m'n zoontje! En hij kan het zelf niet zijn want hij is nog geen 6!
Wij ruiken ook een wietgeur voor de portiek in bepaalde periodes van het jaar. Ik denk zelf dat het van een plant komt, heb alleen geen idee welke. Nu we geen planten meer voor de portiek hebben staan heb ik het nooit meer geroken!
er is idd een soort plant die zorgt voor een wietlucht... mijn ouders hebben ooit de politie gebeld dat ze zo duidelijk een wietlucht roken... die kwamen kijken en vertelden heel leuk dat het kwam door een plant die bij hun in de voortuin stond...
heb je toevallig dit soort planten in de omgeving staan ?? http://www.henriettesherbal.com/files/images/photos/p/ph/d05_7057_phuopsis-stylosa.jpg die ruiken namelijk erg naar wiet
Synthetische schoenen: Er zit een bepaald deel van een hennepplant in vewerkt Dus KAN erg stinken!! Dat kun je dus ruiken!! Oplossing?? Schoenen ergens neer zetten waar je ze niet vaak ziet/ruikt Ik heb er een aantal jaren geleden een discussie over gehad met mijn stiefvader die dacht dus dat ik veelvuldig gebruiker was! Terwijl ik nog nooit een joint heb gerookt tot op heden!! Het bleken dus synthetische schoenen te zijn!
Ik ruik het vaak bij mijn meisje op haar slaapkamer naar dr middag dutje, het ruikt als wiet maar dat is het dus niet. Geen idee wat het is, trek de gordijnen open en de lucht is zo weg.
Oh echt joh?! Nog nooit van gehoord.. Dat verklaart dan vast de geur die regelmatig voorbijkomt in onze meterkast, daar staan namelijk al onze schoenen.
Deze planten bedoelde ik http://mijntuin.s3.amazonaws.com/plants/1021.jpg Het is de Phuopsis stylosa, deze ruiken ontzettend naar wiet
Ook niet je man/vriend die af en toe een jointje rookt, en de lucht in zijn jas blijft hangen ?? Maar wat jij hebt met wietlucht, heb ik in mijn halletje met een rooklucht. ( sigarettenrook) Heel vervelend.