Mijn favoriet is "de ouwe brandweer". De oude brandweer - Home Four roses is ook heel lekker! Er zat altijd een goeie Turk in de oosterstraat, maar ik weet niet of hij er nog zit. Kaap hoorn heeft (vind ik) een hele slechte keuken..
Ik weet niet of ie er nog zit, maar op de hoek van zuiderdiep/ gelkingestraat zit een heerlijk restaurantje. Speciaal eten, hippe uitstraling, maar wel prijzig (zit in het pand waar vroeger het postkantoor zat). Jantje zag eens pruimen hangen (in het noorderplantsoen) is ook lekker eten. Klein restaurantje, sfeervol en midden in het plantsoen. Kaap Hoorn is lekker zitten met mooi weer, maar hoorde dat daar de keuken erg ranzig is (althans een paar jaar geleden, weet niet of het nog zo is).
Kaap hoorn is een poosje gesloten geweest, dus misschien was het voor de sluiting? Wij eten regelmatig in de stad en ik vind Moro erg lekker! Het zit op het gedempte kattendiep (verlengde van het zuiderdiep) Vooral de proeverij is erg aan te raden. Likkebaardend lekker . 4 roses vind ik echt slecht... Ben'z is erg leuk, je zit dan in een soort bedoïnentent Cantina Mexicana ook lekker maar vaak wel druk en de bediening is soms wat minder. Boven Jan op de grote markt, heerlijk eten. Het zwarte schaap aan het schuitendiep. Cafe Schuitendiep, 3x raden waar De Groene Weijde tegenover het plantsoen.
Kaap Hoorn had een poos terug idd een slechte keuken, inmiddels echt niet meer. Tenminste, vind ik niet, heb er meerdere keren heerlijk gegeten