Goed restaurant in Groningen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Mijn favoriet is "de ouwe brandweer". De oude brandweer - Home
    Four roses is ook heel lekker! Er zat altijd een goeie Turk in de oosterstraat, maar ik weet niet of hij er nog zit.

Kaap hoorn heeft (vind ik) een hele slechte keuken..

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik weet niet of ie er nog zit, maar op de hoek van zuiderdiep/ gelkingestraat zit een heerlijk restaurantje. Speciaal eten, hippe uitstraling, maar wel prijzig (zit in het pand waar vroeger het postkantoor zat).
    Jantje zag eens pruimen hangen (in het noorderplantsoen) is ook lekker eten. Klein restaurantje, sfeervol en midden in het plantsoen.
    Kaap Hoorn is lekker zitten met mooi weer, maar hoorde dat daar de keuken erg ranzig is (althans een paar jaar geleden, weet niet of het nog zo is).

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Kaap hoorn is een poosje gesloten geweest, dus misschien was het voor de sluiting?

Wij eten regelmatig in de stad en ik vind Moro erg lekker! Het zit op het gedempte kattendiep (verlengde van het zuiderdiep) Vooral de proeverij is erg aan te raden. Likkebaardend lekker :D.

4 roses vind ik echt slecht...

Ben'z is erg leuk, je zit dan in een soort bedoïnentent
    Cantina Mexicana ook lekker maar vaak wel druk en de bediening is soms wat minder.

Boven Jan op de grote markt, heerlijk eten.

Het zwarte schaap aan het schuitendiep.

Cafe Schuitendiep, 3x raden waar ;)

De Groene Weijde tegenover het plantsoen.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Groene Weijde is inderdaad ook lekker! Vind ze altijd een leuke menu kaart hebben!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kaap Hoorn had een poos terug idd een slechte keuken, inmiddels echt niet meer.
    Tenminste, vind ik niet, heb er meerdere keren heerlijk gegeten;)

Deel Deze Pagina