Wat doen jullie met alle kaarten ( geboorte ) ?

Discussie in 'De lounge' gestart door boonie, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb een hele stapel kaarten liggen , gekregen na de geboorte van onze dochter. Ik vind het zonde om zo weg te gooien, maar ook om het zo achter in een la te laten liggen. Net als bijvoorbeeld foto-kerstkaarten. Ook dat gooi ik nooit weg. Wat doen jullie ermee?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb een plakboek bij de HEMA gekocht en ze daar allemaal ingeplakt.

3. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Daar dacht ik ook al aan, maar ik vraag me af, kijk je er nog weleens naar dan?

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb ze in een plakboek gedaan!

Mijn ouders hebben dit van mij ook gedaan, en heel af en toe blader ik er wel doorheen (1x per jaar ofzo;))

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik zou ze ook inplakken!:)

6. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Heb ze ook ingeplakt

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Waarom zou je elk jaar de kerstkaarten bewaren :(

Kaartjes na de geboorte van je kleine oké, maar kerstkaarten?
    Dan kon ik wel een zolder bij bouwen als ik die elk jaar moet bewaren :p

8. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    ik bewaar niet alle kerstkaarten hahaha, alleen de fotokaarten van mijn kleine neefjes en nichtjes enzo :p

9. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik wil ook alle kaarten in gaan plakken... incl. wat foto's al moet ik die nog steeds laten afdrukken :$

10. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik bewaar mijn kerstkaarten 1 jaar (heb nu dus die van 2011/2012) nog, en ga dus eind van het jaar kijken van wie ik een kaart gekregen heb. En die stuur ik vervolgens eentje ;)

Ennnn mijn schoonmoeder krijgt ze daarna want zij maakt zelf kaarten, en soms kan ze er nog dingen van gebruiken! hihi

11. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik heb ze achterin het babyalbum geplakt.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ook gedaan, 2 plakboeken gekocht. Ze worden wel dik namelijk.

13. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ik heb ze ook ingeplakt. Samen met alle tekeningen en felicitaties (uitgeprint van hyves, facebook, etc.) die ik toen kreeg. Ik heb er nu 2x weer in gekeken geloof ik. Maar het lijkt mij vooral leuk voor m'n dochter om terug te zien. Ik vind het namelijk geweldig om mijn foto albums terug te zien:D Mijn ouders hebben de felicitatie kaartjes ook ingeplakt, en zo af en toe blader ik daar weer eens doorheen:)

14. Ik heb ze ook ingeplakt, leuk voor later. Kerstkaartjes ga ik niet niet bewaren.

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb ze van de muur gehaald, en gelijk maar ingeplakt in het foto album

16. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Kerstkaarten weet ik nog niet wat ik er mee ga doen. Die van afgelopen jaar (2011) heb ik nog wel, omdat ik best bijzonder vond, onze allereerste Kerst samen. Weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen:p Misschien ook wel inplakken, al betwijfel ik het of ik echt elk jaar de kaarten ga bewaren, haha!

17. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

19 apr 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alle kaartje die we met de geboorte van de kids hebben gekregen ingeplakt, altijd leuk voor later als ze het huis uit gaan.
    Eigenlijk net zo met knutsels van school, bewaar ik ook en dan kijken ze later maar wat ze er zelf mee willen.

18. Coortje

Coortje Niet meer actief

Ik heb voor beide meiden 3 mappen met fotobladen erin! Hier plak ik alles in, dus kaartjes van geboorte eerste dingen in het ziekenhuis, kraampapieren etc, kaartjes 1e verjaardag, bijzondere tekeningen dat soort dingen. Komt vast nog wat mappen bij maar vind het echt super leuk! Kun je nog vaak even terug pakken en kijken

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

In een plakboek

20. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben nog echte fotoalbums aan het maken en ik heb ze daarin geplakt met daarbij woe het precies zijn, en wat voor cadeau ze hebben gegeven! Da arna komen dan dus de foto's! Ik plak ook de uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes enzo erin! Alles eigenlijk!

Deel Deze Pagina