Wie heeft er een goede tip voor een aparthotel op de Canarische eilanden? Ik heb nu op Fuerteventura Calete Dorada gevonden, iemand hier geweest? Op zoover staan alleen maar hele oude recensies van minimaal 3 jaar geleden. Het liefst een appartementje met een peuterbadje er bij voor de kids.
Hoi, Hotel Barbacan, (playa del ingles) daar hebben ze ook appartementen!! Heel goed hotel!! Super voor de kids, en veel Nederlanders. Echt een aanrader, ik ben er verschillende keren geweest! In een woord GEWELDIG Zoek het maar eens op, en bekijk de beoordelingen Groetjes
Vila tagoro in Costa adeje op Tenerife. Kinderbadje en belangrijker nog verwarmde zwembaden! Appartementen zijn mooi (allemaal vernieuwd) en ruim. Leuk balkon of binnenplaatsje achter. Leuke entertainment, voor ons niet belangrijk, maar toch regelmatig 's avonds geweest. Kinderdisco was erg leuk voor de ukken.
Het dorp zelf is niet zo leuk, heel engels. En het strand is bijvoorbeeld opgespoten. Als je naar Fuerteventura wil: dan is Correlejo veel leuker Brisamer of Lobo Bahia Club
Op Tenerife: Hotel Isabel Family in Costa Adeje. Combinatie van appartementen en bungalows. Wij gaan deze winter al voor de 5e keer. Op Fuerteventura: Barcelo Castillo Beach Resort in Caleta de Fuste. Ook een keer geweest en beviel ook goed. Let op: er is ook een Castillo Beach Bungalows in dezelfde plaats, die is het dus niet. Beide overigens met hotelverzorging, van logies tot all inclusive. En recente recensies op zoover (8,2 voor Isabel Family, 8,1 voor Barcelo Castillo Beach). Ik lees overigens wel dat je bij Barcelo Castillo Beach tegenwoordig een bandje om krijgt. Dat was toen wij er waren nog niet.
Ook geweest in brisamar....vlakbij de winkels en restaurantjes goede locatie, nette appartementen, kinderbad
Lanzarote ons favoriete eiland....hyde park hebben appartementen bungalows en villa's. Wij hebben 2x in een villa met privé zwembad gezeten.....super..... Op het complex 2 zwembaden en 2 kinderbaden, speeltuin
Voor TS: het ligt er wel een beetje aan waar je naar op zoek bent in je vakantie. Vriendinnetje is vorig jaar geweest, kamers en zwembaden waren top, maar juist de vele nederlanders was toch niet echt wat ze wou en Playa del Ingles.....tja. Dat moet wel echt heeeel erg je ding zijn denk ik Puerto de Mogan bijvoorbeeld is kleinschalig en gezellig, met een leuk strand.
Wij zijn vorig jaar op lanzarote geweest op hyde park lane echt super vakantie gehad en een heel mooi bijzonder indrukwekkend eiland