Ik produceer genoeg en de kleine man komt heel goed aan (in 10 dagen 600 gram) Maar wat erg vervelend is is dat de melk tijdens de voeding door de neus van mijn ventje weg loopt. Hij nat ik nat en een hydrofiel nat. Na een voeding is het niezen en dan komt er dus spierwit slijm uit zijn neus. Wie herkent dit en wat is de oorzaak? ik vind het zo sneu voor het ventje.
Heeft te maken met het feit dat mond en neus met elkaar in verbinding staan. Zie je wel vaker hoor, wordt meestal vanzelf minder als ze groeien. Kan ook te maken hebben met een heel sterke toeschietreflex en overproductie.
Volgens mijn moeder dronk ik door tot de melk mijn neus uit kwam lopen. Ik ben er goed groot mee geworden Ik denk niet echt dat hij er last van heeft, dan zou je hem wel horen.
Dat had ik ook bij mijn dochter. Soms moest ze tijdens het voeden zelfs extra niezen omdat ze anders geen lucht meer kreeg. Met een paar weken was dit over.
Mijn zoontje had dit ook. Bij hem kwam het ook weleens van het spugen door de reflux. Het ziet er wat zielig uit, maar kan geen kwaad dat ik weet. Het is hier inderdaad voorbij nu hij 4 maanden is.
Hier alleen last van gehad bij mijn zoontje. De melk liep er vooral uit als ik hem liggend op mijn zij voedde. Is vanzelf over gegaan ook. Hij had overigens geen last van niezen ofzo. Bij mijn dochter hier geen last van gehad.