de melk komt zijn neus uit

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door edelweiss, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik produceer genoeg en de kleine man komt heel goed aan (in 10 dagen 600 gram;))

Maar wat erg vervelend is is dat de melk tijdens de voeding door de neus van mijn ventje weg loopt. Hij nat ik nat en een hydrofiel nat.

Na een voeding is het niezen en dan komt er dus spierwit slijm uit zijn neus.:)

Wie herkent dit en wat is de oorzaak? ik vind het zo sneu voor het ventje.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heeft te maken met het feit dat mond en neus met elkaar in verbinding staan. Zie je wel vaker hoor, wordt meestal vanzelf minder als ze groeien. Kan ook te maken hebben met een heel sterke toeschietreflex en overproductie.

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Volgens mijn moeder dronk ik door tot de melk mijn neus uit kwam lopen. Ik ben er goed groot mee geworden :)
    Ik denk niet echt dat hij er last van heeft, dan zou je hem wel horen.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.514
    14.017
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook bij mijn dochter. Soms moest ze tijdens het voeden zelfs extra niezen omdat ze anders geen lucht meer kreeg. Met een paar weken was dit over.

5. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Mijn zoontje had dit ook. Bij hem kwam het ook weleens van het spugen door de reflux. Het ziet er wat zielig uit, maar kan geen kwaad dat ik weet.

Het is hier inderdaad voorbij nu hij 4 maanden is.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier ook bij alledrie. Nogal een sterke toeschietreflex en heel veel melk die eerste tijd ;)

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hier alleen last van gehad bij mijn zoontje. De melk liep er vooral uit als ik hem liggend op mijn zij voedde. Is vanzelf over gegaan ook. Hij had overigens geen last van niezen ofzo.
    Bij mijn dochter hier geen last van gehad.

8. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook erg sneu om te zien en hoop maar dat hij er geen last van heeft.

Deel Deze Pagina