geen fruit en groenten willen, 5,5 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door Anoek1, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    wil even ons kleine probleempje voorleggen. Sarah wil geen groenten en fruit, we geven een aantal dagen achter elkaar hetzelfde maar geen succes. Of het nu vers is of uit een potje, geen verschil.
    Nu ben ik aan het denken of ik er misschien wat melk tussen zal doen. Herkent iemand dit of moeten we gewoon maar volhouden of even stoppen?

Ze zit op 4 flesjes, 3 van 210 cc en de laatste van 240 cc.

2. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Ik heb nog geen ervaring, want Mike is mijn eerste kindje en hij krijgt nog geen bijvoeding. Ik ga volgende week hiermee beginnen. Ga zelf groente en fruit hapjes maken. Ik ben van plan om de groente wat dunner te maken met wat borstvoeding er doorheen. Maar dat kan ook met opvolgmelk natuurlijk. Ik zou het persoonlijk niet pushen, misschien ff pauze inlassen.. en dan straks weer rustig een hapje proberen! Maar nogmaals ik doe zelf ook maar wat ;)

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Het kan zijn dat ze er nog niet aan toe is. Je kan nog even een paar weken wachten met bijvoeden.
    Anders kan je het aanlengen met water.
    Ik zou het ook eerst alleen met groente doen en als ze dat eet dan pas fruit introduceren.
    Succes!

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    heb je ook al zoete groenten geprobeerd?
    Zoals worteltjes, bieten enzo?
    En is het wel 'nat' genoeg?

Jesse vond groenten de eerste dagen ook niet lekker, maar nu is hij er toch aan gewend. Ik begon met zoete groenten, maar nu eet hij ook de normale groenten (sperzieboontjes, bruine bonen, peulen, erwten, broccoli).