Een donkerblauw of grijs klassiek babyjasje, hier ben ik naar op zoek! Zoiets van het merk Jottem, maar dan heel wat goedkoper. Wie weet waar ik zo'n jasje kan vinden?
https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[t]=3&af[g]=4,5&af[sz]=2&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[t]=0&id=22382
Ik heb ze gezien bij Zara Heel schattig met een roze bloemetjes print aan de binnenkant. Geloof rond de 35 euro.
Je hebt me helemaal enthousiast gemaakt. Helaas is hier geen Zara in de buurt, dus daarom ga ik er morgen speciaal voor naar Den Haag. Gezellig met mijn moeder en met mijn dochter. Ik hoop dat het net zulk mooi weer wordt als vandaag!
Nou, helaas... Heel Den Haag afgezocht, maar nee, niet gevonden... En Zara verkoopt blijkbaar alleen kinderkleding in Rotterdam . Heeft iemand anders nog een idee?
Weet niet waar je woont maar in A'dam en Alkmaar verkopen ze ook kinderkleding bij Zara. Ze hebben daar zowieso zulke leuke kinderkleding. Beetje tuttig maar zo zoet. Succes! Oh en off topic, zag dat mooie bv filmpje net nu ik gister mijn laatste bv voeding heb gegeven. Maakte het nog moelijker heb het hele weekend gehuild.... Suf he?!
Dat is helemaal niet suf, Suus . Je hebt toch je kindje zo lang bij je gehad, da's niet niks! Knuf...