Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, ben alleenstaande moeder met een 20 maanden zoontje. Ik heb een gekke vraag Mijn zoontje van 20 maanden, mijn dreumes doet sinds kort iets geks, maar misschien herkennen jullie dit. Sinds kort als ik hem weg breng naar het kdv til ik m ff op om m gedag te zeggen, en dan gaat hij met zijn neus wrijven tegen me aan, net wat een baby ook doet zeg maar als hij zoekende is naar eten... Hij doet dat alleen bij mij, ook als ik m weer ophaal, maar ook thuis. Doe ik wat verkeerds? Zegt jullie dit iets? Groetjes Tamara
Een vorm van een kusje geven misschien? wij doen heel vaak neuswrijven zoals de eskimo's. Maar weet niet zeker of dat is wat je bedoeld?
Neuswrijven is denk ik een soort kroelen en snuffelen tegelijk. Ik denk dat het heel fijn en vertrouwd voelt. Ik deed het zelf altijd bij de kinderen toen ze heel klein waren . Klinkt voor mij dus als iets normaals .
Doen ze op het KDV geen neusje, neusje (neuzen tegen elkaar aan) Ik doe dit ook vaak met de jongste. Ik vind het ook niet gek klinken.