Lage HCG en bruin verlies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wabilla, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 wabilla, 28 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2014
    hallo dames,

Na jaar in MMM te zitten een zwangerschapstest gedaan met clearblue. Hij gaf 1-2 weken aan, was positief. Bloed laten trekken en mijn hcg was 61! Wie had ook lage hcg ? Van mijn gynaecoloog moet ik opnieuw bloed afnemen. Eind deze week, ze gaan dan kijken of hcg gestegen is. Gisteren op mijn werk zag ik wat bruin verlies op mijn onderbroek en bij afvegen ook. Maak me wat ongerust.

Wie heeft er ervaring mee? Huisarts zei me dat ik ongeveer 4 weken half ben en moet afwachten

Hopelijk nog iemand ervaring mee please.

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hallo Wabilla,

Ik heb hier geen ervaring mee, hoop echt voor je dat het allemaal goed is en je snel een wondertje in de armen hebt!

3. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    pfff zijn echt dagen om af te wachten

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Heb ook geen ervaring met hcg waarde, maar in het topic vruchtbaarheidsbehandelingen kunnen ze je vast beter helpen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik duim dat je hcg mooi gaat stijgen

5. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    wat heeft dit met vruchtbaarheidsbehandelingen te maken?? :(

WABILLA.. de hcg wat je nu hebt weet ik niet of dit bij jouw periode hoort..of dat het te laag is..het enige wat ik kan zeggen is dat je de andere bloedtest af moet wachten..en eigenlijk verder niks kunt doen dan wachten..succes!

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Daar hebben ze wat meer ervaring met bloedtesten vandaar...