Lage HCG en bruin verlies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wabilla, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 wabilla, 28 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2014
    hallo dames,

Na jaar in MMM te zitten een zwangerschapstest gedaan met clearblue. Hij gaf 1-2 weken aan, was positief. Bloed laten trekken en mijn hcg was 61! Wie had ook lage hcg ? Van mijn gynaecoloog moet ik opnieuw bloed afnemen. Eind deze week, ze gaan dan kijken of hcg gestegen is. Gisteren op mijn werk zag ik wat bruin verlies op mijn onderbroek en bij afvegen ook. Maak me wat ongerust.

Wie heeft er ervaring mee? Huisarts zei me dat ik ongeveer 4 weken half ben en moet afwachten

Hopelijk nog iemand ervaring mee please.

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hallo Wabilla,

Ik heb hier geen ervaring mee, hoop echt voor je dat het allemaal goed is en je snel een wondertje in de armen hebt!

3. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    pfff zijn echt dagen om af te wachten

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Heb ook geen ervaring met hcg waarde, maar in het topic vruchtbaarheidsbehandelingen kunnen ze je vast beter helpen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik duim dat je hcg mooi gaat stijgen

5. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    wat heeft dit met vruchtbaarheidsbehandelingen te maken?? :(

WABILLA.. de hcg wat je nu hebt weet ik niet of dit bij jouw periode hoort..of dat het te laag is..het enige wat ik kan zeggen is dat je de andere bloedtest af moet wachten..en eigenlijk verder niks kunt doen dan wachten..succes!

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Daar hebben ze wat meer ervaring met bloedtesten vandaar...

7. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    en bruinverlies is deze normaal heb geen pijn of niets

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ze weten daar meer van vruchtbaarheidsbehandelingen. ;)

9. Logan

Logan Niet meer actief

Een hcg van 61 klopt met de 1-2 van clear blue. Op nod is het vaak rond 25 en vanaf daar verdubbelt het elke 48 uur ongeveer.
    Op zich maakt de hoogte weinig uit, als er maar stijging in zit. Bruinverlies is oud bloed!! Succes

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    De helft van vrouwen die zwanger zijn heeft bloedverlies in de zwangerschap, de andere helft niet. Het hoeft niet iets te betekenen, het kan natuurlijk dat het niet goed zit, het kan ook zijn dat er nog oud bloed zit wat er nu uitkomt en je gewoon een goede zwangerschap hebt. Afwachten... Ik duim voor je dat je over 8 maanden een mooi babietje in je armen hebt!

11. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Bruinverlies komt vaker voor, dit hoeft helemaal niks te zeggen. Hopelijk is het hcg de volgende keer mooi gestegen:)

12. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ervaring mee!

Mijn hcg was 56 op vrijdag 7 maart, op maandag 10 maart was dit al 499.. Ik heb wel geen bruin verlies gehad.

Maar een lage hcg hoeft niet te betekenen dat het misloopt, kijk naar mij.. Ik ben ondertss 16 weken en morgen weet ik geslacht :)

Veel succes!

13. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames bedankt voor de geruststellende berichtjes ;) tis afwachten nu de gyno zy me zolang je geen pijn hebt en bloed verliest is het ok. Maar heb nu 3 dagen bruinverlies bij druk bv als ik groot toilet ga en nies.Morgen weet ik of men hcg gestegen is wegens feestdag vndg . Pfff zorgen en lange slopende dagen

14. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    helaas het heeft niet mogn zijn men hcg was snel gezakt n vndg bloedingen gestart dus een miskraam :(

15. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    sterkte!

16. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ik heb bruinverlies gehad bij 5 weken.. daarna had ik een echo met een mooi kloppend hartje. Geen zorgen maken! Bruinbloed is oud bloed, en wil niks zeggen! Succes ermee meis.

17. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Sorry! Lees nu je berichtje pas.. sterkte!! hopelijk heb je snel een plakbeeb die je mag verwelkomen.

Deel Deze Pagina