alleen ziekenhuis weet het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dennisenjose, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    heeft iemand (of kent iemand) het al eens meegemaakt dat je ruim over tijd was maar geen positieve test? en ook niet bij de dokter?
    en dat ze alleen in het ziekenhuis kunnen zien of je zwanger bent????
    een kennis van mij heeft dat gehad
    en ik wilde graag weten of dit vaker voorkomt
    ik was vorige keer na 41 dagen ongesteld , maar nu duurt het al 43 dagen heb al 3 testen gedaan en allemaal negatief dus weet t effe niet meer zo goed
    graag lees ik jullie reacties
    liefs jose

p.s. ik wilde dit aan de verloskundige hier vragen maar dan komt er een bericht dat alleen moderators iets kunnen vragen snap ik ook niet helemaal
    groetjes

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik zou over een paar dgn gewoon nog eens een testje proberen. Het komt wel vaker voor dat je pas na een aantal dgn na je NOD (of zelfs weken) positief test.
    Succes met afwachten

Ja, ik heb het ook ff geprobeerd, maar kan idd geen bericht plaatsen in die rubriek....vreemd :(

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meestal stuurt je ha je dan naar het ziekenhuis om bloed af te laten nemen, maar van wat ik hier lees is dat echt heel verschillend per huisarts...

de 1 stuurt je direct al door, de ander neemt eerst zelf een gewone zwangerschapstest af (als ze dat al doen) en sturen je bij negatief naar huis om de week erop anders (misschien) weer terug te komen...dus ja het is heel verschillend meid, ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt, of onregelmatige als je een onregelmatige hebt zal je ha je niet zo snel helpen denk ik dan wanneer je echt een heel mooie regelmatige cyclus hebt....

succes in ieder geval

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=17957
    Ik denk dat je nog even geduld moet hebben met de VK hier vragen.

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Misschien heb je gewoon een hele lange cyclus die erg wisseld... in het ziekenhuis kunnen ze eerder zien of je zwanger bent aan de hand van een bloedtest maar dit doen ze bijna nooit (bij ivf wel eens), is ook verder niet nodig. Bij bijna alle vrouwen reageert na verloop van tijd die zwangerschapstest wel positief, bij de één al voor de NOD bij de ander pas een paar dagen daarna (bij sommige pas na weken maar dat zijn extreme gevallen). Ik denk dat je cyclus gewoon van slag is, dan zal je gewoon geduld moeten hebben en als het te lang duurt kan je evt. wat rkijgen om een menstratie op te wekken of wordt je doorgestuurd naar een gyn. Meestal ong een jaar na het stoppen van de pil bijv. Het duurt een tijdje voor je lichaam weer gewend aan de nieuwe situatie. Soms maanden (heb het ook gehad)

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi dennisenjose,

Ik zou het niet weten. Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend voor je moet zijn om steeds zo in spanning te zitten met zo'n lange cyclus. Ik zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen.

De VK kun je inderdaad geen vragen stellen omdat ze het te druk hebben en vele vragen nog niet hebben beantwoord. Ik vind het zelf ook jammer, het is fijn als je daar een vraag kunt stellen, zoder meteen je eigen VK te hoeven bellen. Ben benieuwd wanneer ze wel weer tijd hebben ... het is al de hele week op slot ! :(

Groetjes,
    Nikki F

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dames,

De verloskundigen van het forum beantwoorden jullie vragen geheel belangeloos in hun vrije tijd. Het is hartstikke fijn dat ze dit zomaar voor ons forum kunnen en willen doen. Het kan voorkomen dat ze in drukke periodes wat minder tijd hebben voor het forum en ik vraag jullie begip hiervoor.

Groetjes, Daphne

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Daphne,

Ik denk niet dat iemand kritiek heeft op het feit dat je niets kunt vragen ... meer dat niet veel mensen weten waarom het nu eventjes zo is. En als je dan vragen hebt zoals deze, kan ik me voorstellen dat mensen dat extra jammer vinden. Dan moet je dat toch kunnen uiten, of niet ?

Nogmaals, niet als kritiek bedoeld naar die mensen die dat belangeloos doen, maar dan kan het toch jammer zijn dat je je vraag niet kunt stellen.

Groetjes,
    Nikki F

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dit stukje komt toch heel anders over. Hier staat niks over het feit dat de voorlichting niet goed is en dat mensen niet altijd weten dat het op slot is of waarom.

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Daphne,

Ook dat stukje was niet verkeerd bedoeld, maar alleen een constatering.

Verder heb ik al heel vaak op dit forum aangegeven ontzettend blij te zijn met het werk van de VK's en hoe snel je meestal reacties krijgt op vragen. Wellicht is je dat ontgaan, maar het is ook onmogelijk om alle berichten van iedereen te volgen natuurlijk, dus ook dat is geen verwijt naar jou toe.

Iemand anders wees mij erop waar je zaken kunt lezen die op het forum spelen, zaken die anders zijn dan normaal, zoals bijvoorbeeld dit. Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en ben al langer dan deze tijd actief op dit forum, maar wist dus niet dat die informatie daar te vinden is. Misschien is het een optie om dat wat duidelijker aan te gegen, zodat antwoorden op dit soort vragen die blijbaar toch veel dames hebben die hier komen makkelijker en sneller te vinden zijn. Dat voorkomt deze, toch wel onzinnige, discussies. Want we gaan er toch allemaal vanuit dat iedereen doet wat hij of zij kan hier, zowel moderators, VK's als mensen die gewoon berichten plaatsen.

Groetjes,
    Nikki F

11. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    oke verloskundige deel is duidelijk :thumup:
    maar heeft iemand mijn vraag meegemaakt of kent iemand een persoon in de omgeving vriend of familie of zo
    zit zo in de rats eigenlijk vind het zo niet leuk meer als ik niks weet of ik wel of niet zwanger ben nu al 44 dagen cyclus en de testen zeggen niks :-k
    maar mijn borsten zijn voller en heb vaak steken in mijn borsten ik ben al de hele week misselijk ben errug moe en heb veel dorst en geen honger heb ook heel vaak buikpijn van die zeurende constante pijn
    help me please ik weet t ff nie meer :(
    zeggen mensen dat je moet je afwachten
    ik wordt helemaal tureluurs ](*,) van het wachten

pfffffff sorry hoor mensen wil niet lastig zijn

liefs jose

Deel Deze Pagina