geschrokken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marline1983, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    pfffff ons kleintje heeft ons gister flink laten schrikken zeg
    gister na het eten keek k op de klok en toen d8 k ineens van oh shit heb der de hele dag nog nie gevoeld ze heeft elke dag dezelfde ritme hoelaat ze wakker is
    toen begon k me zorgen te maken k drukken en me buik heen en weer geschud nog nix toen raakte k in paniek k ging ff liggen en nog nix toen heeft me mannetje maar gebeld naar het ziekenhuis we moesten gelijk komen omdat ze namelijk nog in stuit ligt we hebben 3 kwartier aan de ctg gelegen en alles was goed vandaag naar de verloskundige geweest en ook alles goed nu moeten we maandag naar de gynocoloog en dan kiezen we togg voor keizersnede omdat ons kindje te groot is duzz krijgen we een datum tussen de 38/39 weken k ben nu 37 weken mocht ze nu spontaan komen krijgen we gelijk een keizersnede duzz we kunnen nu zeggen binnen nu en 2 weken mogen we ons kindje in onze armen sluiten srry lang verhaal moest het f kwijt groetjes marline

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou toch fijn dat je meteen mocht komen.
    Fijn dat alles in orde is

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jeetje, ik geloof dat dat schrikken was voor je, maar gelukkig is alles goed.
    ;)

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent!!

Gelukkig kon je direct in het ziekenhuis terecht.
    En wat een heerlijke gedachte toch? Binnen nu en 2 weken hou je je kindje in je armen

Deel Deze Pagina