Hoi allemaal, Ik zou graag even met gedachten willen wisselen over het volgende: Ik heb nu 3 maanden de temperatuur bijgehouden. Ik deed eerst alleen ovulatietestjes maar acupuncturist wil graag dat ik temp. Ik merk dat de temperatuur na de eisprong er deze ronde anders uitziet dan in voorgaande maanden. toen schommelde de temperatuur na de eisprong tussen de 36,9 en 37,1 en daalde deze naar ongeveer 36.7 op de 2e of 3e dag van de menstruatie. Nu steeg de temperatuur na de eissprong in wat stapjes, 36,9 - 37 - en toen 4 keer 37.2. In de eerste week na de eisprong was deze dus al een tikje hoger dan normaal voor mij (maar dit kan niks zeggen toch?..) Nu was hij vanmorgen op dag 8 na eisprong 37.4 Zo hoog is hij nog nooit geweest. Dus hoop ik natuurlijk dat dit een goed teken is. We zijn al 1,5 jaar bezig inmiddels (inclusief 1 miskraam) Maar ik vrees ook dat dit weeer niks is. Ik ben een beetje verkouden, misschien is de temperatuur daardoor iets hoger Ik voel me verder ook alles behalve zwanger helaas. Borsten zijn eerder slap dan vol en geen klachtje te bekennen. Ik weet dat ik gewoon moet afwachten maar dat is zooo lastig.
Je zou over twee dagen een testje kunnen doen voor de zekerheid . Ik zal voor je duimen dat het een goed teken is!
Net een beetje bloedverlies gehad op dag 10 na de eisprong... Dit geeft me toch weer een beetje hoop. Zo spannend of ik nu gewoon raar vroeg ongesteld wordt of dat t misschien innesteling is. Normaal zou ik mijn menstruatie verwachten op 12 dagen na eisprong dus aan andere kant zou het maar zo weer mis kunnen zijn..