Goed thuis gezocht voor onze kitten :-(

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by MamaKitty, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Dag ladies,

Wij hebben een poes van ongeveer 24 weken, rood met wit, echt een mooi poesje, maar we kunnen haar niet houden omdat onze dochter van 4 haar terroriseert.

Ze denkt dat het een stuk speelgoed is en als we even niet opletten rent ze achter de poes aan en schreeuwt en de kitten is dan erg bang.
    We dachten dat ze het wel aan kon, maar helaas, ze is er duidelijk nog te jong voor.
    Het is nu zo ver, dat de kat haar al niet meer vertrouwd en haar soms aanvliegt als ze begint te rennen of schreeuwen (en dat doen kleuters nogal vaak)...met aanvliegen bedoel ik naar haar toe rennen en tegen haar aanspringen.
    Op deze manier vertrouwen we onze dochter niet met de kat en de kat niet met onze dochter, en dit is gewoon 1 grote stress situatie zo en voor de kitten word het er niet leuker op natuurlijk!
    We zoeken nu een liefdevol huis voor haar, waar ze genoeg aandacht zal krijgen.
    Ze is nog nooit buiten geweest, maar als je dat graag wilt, kun je dat natuurlijk proberen.
    We hebben nog een kattenbak, reismand (maar 2x gebruikt), speeltjes en 2 etensbakjes van haar die je erbij krijgt (aangezien wij die toch niet meer gebruiken).
    Het enige wat wij vragen is 50 euro aangezien wij de spullen voor haar net gekocht hebben en dat kostte toch aardig wat geld bij mekaar en zo kunnen wij als troost een mooie (hopelijk levensechte) kattenknuffel kopen voor onze dochter, die erg verdrietig zal zijn.
    Indien je interesse hebt in onze kitten, ontvang ik graag een pb van je.

Hier een foto toen we haar net opgehaald hadden (denk dat vele van jullie het je nog wel kunnen herinneren), ze was hier 6 weken, ze is nu 24 weken, kan zo snel even geen foto vinden, maar ze is supermooi en niet echt groot:

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik weet dat ik dit niet moet typen maar..........

Ik zie dat je zwanger bent. Wat als je dochter ook achter je babytje gaat rennen? Of rond de baby gaat hangen en de baby gaat huilen?
    Ik bedoel maar........had je niet beter meteen een knuffeldier voor haar kunnen kopen? Of haar wat strenger toespreken dat bepaalde dingen niet mogen?

Ik weet dat het mijn zaken niet zijn maar dit vind ik dus............nou ja maakt ook niet uit wat ik vindt. :-#

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

:-s

Tja zo gaat dat he, met huisdieren. Het is jouw kind je voedt haar op op de manier die jou gepast lijkt. Daar wil ik ook echt niets lelijks over zeggen, maar toch...

Jammer dat een klein katje daarvan toch min of meer de dupe wordt. Koop dan gelijk een knuffel voor 'r! Of laat je kitten naar buiten.

Zou je het liefst een pb sturen maar :x nee, huisdieren zijn geen consumptie artikelen zoals een paar schoenen! Hee, het is even moeilijk.... okee we zetten de kat te koop. Net zo makkelijk!

:-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-#

4. Keiko

Keiko Actief lid

Jul 28, 2008
    497
    0
    0
    En toch, gezien de omstandigheden, lijkt het mij het beste om een nieuw tehuis voor dit beestje te zoeken... Hem houden 'want het is geen consumptieartikel' maak je hem ook niet happy mee.

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    sorry je woont te ver weg... *onze peuter is bijna 3 jaar en we hebben hier ook een kat* Het is een kwestie van je kind echt streng toespreken dat een kat geen paard is en dat je er niet op kan zitten/staan en dat je ook geen andere vervelende dingen mee kunt doen.

Hier werkt het ook. Onze kat is en niet meer bang voor hem en onze peuter gaat er nu ook voorzichtiger mee. En het voordeel is als je een kitten hebt dan went de kitten aan kinderen.

maar sluit me verder bij de meningen van een ander aan.

het is dat je tever weg woont anders had ik gezegt wij nemen hem wel maar helaas sorry

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Sja, makkelijk gezegd dames, maar jullie kennen de situatie EN mijn dochter hier niet.
    Alsof ik het gedrag van mijn dochter gewoon toe laat en de kitten zo maar weg doe.......sure....dan kennen jullie mij duidelijk niet.
    Meer zal ik hier niet op reageren.
    Mensen met interesse of ideeën voor ons mogen me pb'en, topic laat ik wel sluiten, want zo te lezen komen er toch enkel onwetende reacties.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek gesloten.
    Elmo

Share This Page