Hoi dames, Zo net, in mijn lunchpauze ben ik overstag gegaan: ik heb, geheel tegen mijn principes in (het is tenslotte nog maar september!!), een zakje (choco)pepernoten gekocht. En oh, wat geniet ik, met enige schaamte, weer intens van die eerste pepernoten! Mmm... heerlijk! De smaak doet me altijd direct weer denken aan warmte, kaarsjes, gezelligheid! Ondanks dat ze er wel heeeeel vroeg mee zijn, ben ik de AH erg dankbaar, haha!
ik heb me nog in weten te houden maar ik heb ze ook al zien liggen. als ik eenmaal wat haal dan ben ik verkocht...dus ik haal ze echt nog niet want ik vind ze heeeeeerlijk!
ik koop ze nog steeds niet haha heb hier een zoon van 4 en die begrijpt er al geen hol meer van dat sinterklaas zo vroeg is met pepernoten dus nee ze blijven hier weg tot sinterklaas aan zal komen
Ik heb in totaal al 3 zakjes op! Vandaag waren ze gewoon al op bij de albert heijn. En dat is maar goed ook, anders had ik zeker weer een zakje meegenomen
ik kan de verleiding tot nu toe weerstaan om een zak te kopen. M'n zoon zag ze laats ook al liggen, die vroeg al is Sinterklaas er al! Nee die is er niet maar hij heeft al wel vast een boot met pepernoten gestuurd
Och ja, dat krijg je natuurlijk met die kleintjes. Heb ik met dreumes nog geen last van, ze weet nog niet wie Sinterklaas is - zal zo rond november wel veranderen, haha. Ze zijn heerlijk, maar probeer tot eind november wat in te houden
Ik heb ze ook nog niet gekocht, als ik er eenmaal aan begin is het hek echt van de dam. Vooral die chocolade-pepernoten, die zijn gewoon te lekker en daar kan ik echt niet vanaf blijven.
Heerlijk hoor! Zie ook al die lekkere (chocolade) pepernoten, taaitaai en gevulde speculaas liggen in de winkels... maar kan me nog inhouden, haha!
Ik zag ze dit weekend ook bij Jumbo liggen, maar ik heb het geluk dat ik ze niet lust! Maar ze kunnen maar gesmaakt hebben he Zag wel van die heerlijk schuimpjes liggen in de vorm van mijtertjes. Ja, die heb ik maar niet meegebracht want vind dat eigenlijk wat te vroeg Van bij Aldi heb ik wel de holle figuren van witte chocolade meegebracht omdat de enige lekkere chocolade is die ik kan eten met mijn allergie. Dus dat vind ik dan anders.
Ik ben dit jaar vroeg begonnen aan de speculaas en pepernoten Doe ik anders nooit maar vind het nu heerlijk!
Ik zat toen straks nog te twijfelen bij de aldi of ik Sinterklaassnoepgoed mee zou nemen. Maar ik dacht: "ach waarom ook, is alleen maar slecht" maar de verleiding is groot. Die dingen zijn inderdaad verrekte lekker. Maar als ik eenmaal begin dan vreet ik zo achter elkaar een zakje leeg. Daarom maar verstandig wezen.
Ik ben gelukkig geen fan van kruidnootjes. Anders kwam ik ieder jaar 5 kilo aan of zo Na een handjevol word ik er misselijk van.
Het doet me echt helemaal niets: pepernoten, taai tai, chocoladeletters, gevulde speculaas.....ik kan het allemaal laten liggen....en maar goed ook.
Ze smaken idd veel beter als je ze een tijd niet hebt gehad hihih Ik heb ze nog expres niet in huis gehaald..
Ik heb er ook nog niet zo veel gehad, kan me aardig inhouden met lekkernij... (en tja, met de zwangerschap komt het er ook zo weer uit )
van het weekend mezelf heerlijk getrakteerd op warme chocomel met gevulde speculaas hmmm jammie, laat de gezellige tijd maar komen
Normaal kan ik me erg goed inhouden. Maar moet bekennen dat ik net een zakje heb leeggesnoept. Heerlijk, maar wat een spijt hihi.