Eindelijk eens iemand die niet loopt te zeiken als er een keer iets niet loopt zoals verwacht. Respect dat je je leven zo goed op de rit hebt gehouden, hoe jong je ook was!
Diep respect voor jou!!! En wat heerlijk om eens een verhaal met happy-end te lezen. Geniet van je heerlijke gezin!!!
Super! Goed dat je je ook niet hebt laten beïnvloeden door je familie om je kindje 'weg te geven'... geweldig om te lezen dat je gevoel volgen vaak de beste weg is! Wel erg grappig: 'de zaadjesmeneer!' Wat een rijkdom heb je!
Knap hoor, Hier dan de reactie van een "product" van een tienermama. Mijn Moeder raakte zwanger van mij toen ze 15 was, een maand na haar 16e verjaardag, kreeg ze weeen die niet tegen te houden waren.. en met 26 weken zwangerschap is ze dan van mij bevallen.. Een week voor mijn uitrekendatum mocht ik mee naar huis, ik was destijds een "zware" baby van 1170 gram en 30 cm.. Dat was mijn geluk.. Nu 25 jaar en 2 dagen later om precies te zijn, zijn mijn ouders nog steeds gelukkig samen, Heb ik een broertje van 21, Zusje van 9 jaar.. en ook een vlinderbroertje die overleden is met een maand oud, die dit jaar 13 zou zijn geworden. En zijn ze nu dan met hun 41e en 45e jaar trotse Opa en Oma.
Hihi geweldig! Hoop dat ik ook zo lekker jong oma mag worden, kan ik nog volop van mijn kleinkinderen genieten!
Kwabber, het blijft een mooi verhaal. Hoop echt dat je met dit topic andere tienermoeders een hart onder de riem kan steken! Je moeder moet heel trots op je zijn!
respect hoor meid, echt waar.. als ik zie hoe zwaar het af en toe is om een kindje op te voeden, weet echt niet of ik dat gekund had op mijn 15e (hoewel ik toen al riep ik wil een kind haha gelukkig duurde dat wat langer ) leuk om te lezen hoe dat bij jou uitgepakt heeft en top van je vader en bonusmama dat ze je zo gesteund hebben (y) ik weet wel dat er bij mij op de middelbare school ook een meid van 16 zwanger was, iedereen dacht dat word helemaal niks he.ze trouwde toen met haar vriend, en nu inmiddels dus al 11 jaar later is ze nog steeds getrouwd en hebben ze 3 kindjes! hoewel ik verder geen contact met haar heb wel erg leuk om te zien als ik ze dan zie lopen dat dat toch goed uitgepakt heeft
Wat een leuk verhaal!! Hier ook een tiener mama, jou verhaal had het mijne kunnen zijn. Ik heb ook al mijn diploma's gehaald, 2 mbo studies gedaan.. Huisje boompje beestje, dinsdag ga ik trouwen! Inmiddels zijn we bezig voor een 2e .. Het is niet makkelijk maar ook niet onmogelijk!!