Goed voor mijn zelfbeeld...

Discussie in 'De lounge' gestart door Tutu, 25 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Oei!
    Maar ligt niet aan jou hoor! Klossen zullen vast niet goed geweest zijn, of verkeerd hebben gestaan.
    Ik ben rond de 38 weken ook door het bed gezakt, lattenbodem begaf het. Schrok me ook rot! Maar kan er nu wel om lachen.
    En ik moest ook een krukje naast mn bed hebben, anders kwam ik er niet in...(ben 1.65 meter.)

2. Audrey2014

Audrey2014 Actief lid

24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    zou niet mogen gebeuren zomaar denk ik
    vriend en ik zijn samen 200 kilo minimaal
    en liggen elke avond erop

zou me rot schrikken!
    ben er zelf ook bang voor

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik had ook een krukje langs mijn bed om erin te klimmen. Was blij toen de kraamverzorgster weg was, meteen dat bed weer naar beneden... :)

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik denk dat je klossen niet helemaal goed zijn, want dat mag volgens mij niet gebeuren.
    Wij hadden bij alyssa het bed op bierkratjes en bij daymian hadden we het oude matras van mn schoonzus onder die van ons en toen was het hoog genoeg.
    met die kratjes was het hoger dan nodig, dus het matras was prima.
    Bij het bed dat we nu hebben zouden er 9klossen of kratjes onder moeten, lijkt me ook niet handig.
    krukje heb ik ook nodig gehad om in en uit bed te komen.
    bij alyssa de eerste nacht al uit bed gestruikeld omdat de brandweer in de straat stond en ik vergeten was dat het bed hoog was.

5. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Bij ons ging het bed wiebelen met die klossen. Er zat speling in die klossen en nu kraakt ons bed wat daarvoor nooit zo was.

En ik vroeg me al af hoe jullie allemaal in bed komen bij zo'n bed op klossen. Ik vond het al hoog en ik ben 1.94 haha.
    Mijn kraamverzorgster was 1.48 en die klom erbij om te helpen met de borstvoeding enzo, dat was echt hilarisch.

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou, we zijn erachter gekomen waar het hem zit :)

Vriend kwam thuis en kwam op de rand van het bed zitten terwijl ik er in lag te dutten. En toen BAM! Zakte het hele bed in elkaar! Ik lag wel lekker met mijn benen omhoog... Heel erg omhoog!

Vriend mij uit die ingestorte handel getrokken en alles van het bed gehaald. Nou bleek het dus niet aan de klos te liggen, maar aan de schroefjes van de lattenbodem-drager zeg maar. Er zitten bij het hoofdeind en voeteneind van de lattenbodems twee horizontale stangen en er waren 3 van de 4 schroeven afgebroken waardoor één van die stangen ging kantelen en de klos werd omgeslagen :)

Nou ja, heel verhaal... Maar we hebben het inmiddels weer gerepareerd en het belangrijkste: ik heb het overleefd :) ;)

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Zo kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig is het probleem opgelost.

Deel Deze Pagina