Goed wasmiddel tegen zweetlucht

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Inderdaad, deze deo heb ik ook voor de warme zomerdagen. Het werkt echt heel goed, alleen durf ik het nu niet zo goed aan. Volgens mij is het namelijk nogal een chemisch goedje en dat vertrouw ik niet zo in combinatie met m'n zwangerschap.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Was je met poeder of met vloeibaar wasmiddel?

Ik merkte dat als ik vloeibare persil sensitive gebruik ik wel geurtjes in kleding blijf ruiken en als ik persil sensitive poeder gebruik is dat niet het geval. Dan ruikt het lekker fris.

3. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    syneo5 heb ik ind ook niet tijdens mijn zwangerschap gebruikt, durfde het ook niet(weet niet of het slecht is hoor) maar ik had er tijdens mijn zwangerschap ook minder last van.

4. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    Als je tshirts hebt waar de zweetlucht echt niet meer uit wil moet je een halve fles schoonmaakazijn in een emmer doen, aanlengen met water en daar al je gore shirts in doen, een dag laten intrekken en dan in de was gooien. Dit werkt echt want het doodt de zweetbacteriën in je kleren! Dat je kleren blijven stinken komt doordat met 30 of 40 graden wassen de bacteriën niet doodgaan. En het is ook een goedkoop middel.

en rexona dry helpt tegen het zweten. Moet je opdeppen en dan werkt het twee a drie dagen

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik was sinds kort met dash en deze blijft echt superfris!
    ook bij mijn man rook ik soms nog weleens wat zweet na het wassen en dan vooral tijdens het strijken.... maar nu niet meer....

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    De was ruikt weer fris! :D Ik heb alle stinkende kleding in het bad gegooid, biotex erbij en 2 uur in laten trekken. Daarna in de wasmachine met een scheutje Dettol en robijn wasverzachter. De was hangt te drogen en de hele bovenverdieping ruikt heerlijk :D :D

Ik ben weer blij!

7. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    robijn klein en krachtig ruikt best sterk (in positieve zin) en als je dan ook nog de wasverzachter van robijn gebruikt, kan niet missen toch?!?

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    merk al dat het allemaal bij iedereen anders werkt.
    zweette zelf ook altijd veel en heb echt van alles geprobeerd qua deo. al mijn kleren gingen naar de klote van al die poeders en luchtjes in de deo's. ook betaalde ik me scheel aan sommige.

nu dus odorex met depper, je huid moet onwijs wennen maar na een paar weken heb je er geen last meer van. wel moet je consequent zijn, dus echt voor het slapen op doen en niet laten druppelen/stromen op je huid anders krijg je overal jeuk en dan de volgende ochtend met zeep wassen.

hoop dat je man er wat op vind want echt uit je kleding wassen lukt je op een gegeven moment niet.

Deel Deze Pagina