Hoi! Toen ik jonger (7- 10 jaar geleden) was, droeg ik dagelijks strings ..na 2 zwangerschappen en wat jaartjes ouder kan ik ze niet meer verdragen. Ik ben qua gewicht niet zwaarder geworden en heb dezelfde maat, maar er zal toch verandering zijn aan mijn lichaam. Wie kent lekker zittende strings die je niet constant uit je bips moet graaien
Bij de hema. Er staat "lovely" op het elastiek. Ik vind dit echt goede strings damesstring real lasting cotton - HEMA
Tijdens m'n zwangerschap moest ik een grotere maat strings dragen. Had de goedkopes van de Hema gekocht voor tijdelijk. 3 voor 3euro volgens mij. Kan je zeggen ze zitten heerlijk. M'n man is er minder blij mee. Die vindt ze niet zo mooi hihi. Je hebt ze in zwart,grijs,wit. Ik ben verkocht. Blijf voorlopig deze dragen.
Van katoen he? Deze heb ik ook! Erg fijn. Maar ik heb ze in het rood en zwart. Vind dat wel prima kleuren
Ik heb nog nooit een lekker zittende string gezien. Onderbroeken ❤ en wat mijn man betreft hij doet het er maar mee
Die katoenen 3 voor 3 euro van de hema heb ik ook. Zwarte en rode, en de onderbroeken ook. Geen strings voor mij als ik zwanger ben. Ik zat zojuist te bedenken dat als ik zo meteen bevallen en weer afgevallen ben, ik echt moet gaan investeren in mooi ondergoed, setjes enzo. Maar dan moeten ze wel net zo lekker zitten als die van de hema, haha.
Als je dat ding steeds uit je achterste moet graaien zit hij juist goed. Anders heb je hem verkeerd om aan Ik heb ze van de Hema nu. Goedkope dingen maar blijven goed. Kanten ondergoed is wel mooier, maar dat gaat irriteren in mn lies. Ik graai liever dan dat ik panisch krab.
Die van Hunkemöller inderdaad. Zijn mooi en zitten goed! Knellen ook niet. Volgens mij 5 voor 20 ofzo
Haha dit topic is echt grappig maar wel heel handig want ik loop ook al jaren met mijn oude strings rond want elke nieuwe die ik ook maar koop zit niet fijn. Ik ga jullie tips eens uitproberen
Ik heb de string allang opgegeven. Weet niet wie die rotkrengen heeft uitgevonden. Doe mij maar boxers.
Ik heb er nog nooit een gevonden die niet in mijn bilspleet kroop. Dus ik houd het lekker bij de ouderwetse onderbroek. Dan maar een VPL...