Ik weet wel een gezin. Onlangs is hun vader overleden en de kinderen zijn echt toe aan een uitje en voor mama is het natuurlijk ook fijn. Ik help ze waar nodig met boodschappen etc alleen een dagje uit is al snel te duur
Als je ze nog over hebt zou ik er ook wel willen! Maar ik weet niet hoeveel edelweiss er nodig heeft, die gun ik het. Lijkt me een onwijs moeilijke situatie.
Ik zou graag als je zo nog heb een aantal munten willen voor een vriendin van mij. Zij is net gescheiden en heeft het financieel niet breed.
Lieve edelweiss. Jij krijgt als eerste. Hoeveel wil je er. Als degene die nu gereageerd hebben mij een pb sturen met adres dan krijgen jullie er een aantal. Verzendkosten voor mij.
@tuti: Wat een ontzettend lief gebaar van jou zeg! Heb ze zelf (gelukkig) niet nodig maar wilde dit even zeggen.
Mocht je na alle reacties nog over hebben, dan zou ik ook nog wel wat kunnen gebruiken voor ons gezinnetje.
Ikzelf heb al gespaard voor mijn gezinnetje. Maar kan nog wel even door gaan voor iemand anders. Heb er nog 2 liggen maar dan zeg ik gewoon weer ja tegen die munten.