Met het optreden van Typhoon gingen ze arm in arm staan in verbinding met het publiek. Daar stond een man die de koning ook "vasthield" en die kwam me zo bekend voor. Na een beetje zoekwerk lijkt hij net op die man uit: Ik heb HET nog nooit gedaan (Marc) Gewoon een onzintopic, benieuwd of iemand anders het ook zag
Nee dat is Marc niet maar moet wel bekennen dat ik dat ook meteen dacht toen ik hem zag Was ''gewoon'' een vader van één van die meiden die er naast stond. Die twee meiden waren vanavond in het Jeugdjournaal inclusief papa
Niets over gehoord eerlijk gezegd, enige wat ik tot vervelends toe voorbij zag/zie komen is het feit dat Willem Alexander zijn neus afdoet en net op dat moment ook zijn andere hand in de lucht steekt Mensen moeten dan gelijk weer de hakenkruis jas van Maxima erbij halen en dan zeuren over dat het een nazi familie is Goh, zou de koning ook gewoon een mens zijn en een keer een snotneus hebben
Haha... Helaas ook al regelmatig dingen gelezen over het gewicht van Amalia. Ook over haar hobby's (want paardrijden, hockeyen én tennissen tegelijk als hobby mag natuurlijk niet), mensen hebben gewoon altijd wat te klagen. Of dan is het weer over de vermeende Tourette van haar zusje.
Nou idd, zo sneu. Ook over de andere twee, trouwens. Zijn gewoon gezonde Hollandse meiden. Het was koud weer, dus hadden hun warme jassen aan. En dan hebben ze ook alle drie nog een rond koppie, net als hun beiden ouders. Ook over de uitspraak van Amalia was veel 'gezeur'. Het zou te gemaakt zijn, etc. Ik vond het wel leuk, lekker gevat. Anyway, ik vind het leuke meiden en wat hielden ze het goed vol gisteren. Komt nogal wat op ze af, natuurlijk.
Daar heb ik nog niks van gehoord/gelezen. Maar ik denk wel dat zij rekening moet houden met haar gewicht, haar bouw is er ook naar. Ik vind haar er leuk uit zien en haar zusjes ook. Ik vind Alexia de knapste. En over het sporten, als zij dat kunnen prima toch!! Mijn kinderen kunnen dat niet allemaal want daar hebben wij het geld niet voor, maar over ons staat gelukkig niks in de bladen en wij komen niet op TV. Ik zou niet willen ruilen iedereen let op je en er is altijd commentaar.
Tuurlijk was het gemaakt! Reken maar dat ze met die kinderen geoefend hebben. Alle drie de meiden gaven veilige/ontwijkende antwoorden. Ze is pas twaalf (dertien?) en alles wat ze zegt op zo'n moment komt onder een vergrootglas te liggen en kan potentieel een kabinetscrisis veroorzaken en/of de monarchie in gevaar brengen. Ik vind dat ze het heel knap deed.
Nou ja...Amalia is niet heel erg slank...maar gewoon een normale Hollandse meid. Volgens mij een heel normaal gemiddeld Hollands meisje. Grappig van die kerel van "ik heb het nog nooit gedaan" ik heb het ook even gegoogeld...en het is hem inderdaad. Over de hobby's... onze dochter heeft paardrijden, dansen en zwemmen....of mag dat ook niet...
idd.. natuurlijk is het gemaakt.. zou wat zijn als ze zegt nee joh vind er geen ene reet aan joh!! (oke ik zou het wel leuk en hilarisch vinden hahaha) Ach bea is ook niet slank. Wat maakt haar gewicht nu uit? wat een ander al zegt, er moet altijd wat te klagen zijn.
Ik vond het juist wel echt een opmerking voor een puber. En deed mij beetje denken aan Wim-Lex vroeger, die kon ook wel lekker gevat uit de hoek komen richting pers.
Wat betreft Alexia met dr uitspraak, tja zo worden die kinderen opgevoed en die weten niet beter. Ik vond het wel een goede opmerking van dr, of het nou gespeeld was of niet
Ja dat is op zich zo. Maar doordat ze zich een beetje versprak, denk ik toch dat ze terugviel op iets dat ze geoefend hebben. Ze begon eerst iets anders te zeggen en de overgang van het een naar het ander vond ik net een beetje te abrubt om natuurlijk te zijn. Ik vermoed dat ze eerst iets wilde zeggen als: "dat ga ik niet zeggen / beantwoorden..." Die gevatte opmerking kwam daar ineens zo snel voor in de plaats! Maar goed, lekker belangrijk. Ze heeft het knap gedaan. Ze had een lieve, spontane lach en lichaamshouding.
Ik vroeg het mij gisteren ook al af maar toevallig zat ik met de jongens vanavond naar het Jeugd Journaal te kijken en toen kwamen die twee meiden die letterlijk onder de arm van Wim Lex staan hun verhaal doen en toen vertelde één van die meiden dat die man haar vader was