Vraagje aan dames in de UK

Discussie in 'De lounge' gestart door Salsera, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Hallo,

Van wat ik zo wel eens lees wonen er hier een aantal dames in de UK. Nu heb ik op de (Nederlandse) website van Marks and Spencer een bikini besteld. Helaas past deze niet... de top kan ik nog ruilen voor de juiste maat, maar het broekje is er niet in mijn maat. Wel op de Britse website, maar die levert niet naar Nederland omdat Nederland nu een eigen website heeft.

Nu vroeg ik mij af of iemand mij uit de brand kan helpen hiermee. Dus zelf het broekje bestellen en dan naar mij verzenden. Uiteraard zijn alle kosten voor mijn rekening. Mijn vraag is wel even hoe hoog de verzendkosten ongeveer zijn (brievenbuspost) en hoe lang het duurt voordat het dan hier is. De kosten moeten natuurlijk niet de pan uit rijzen :)

Hopelijk kan iemand mij verder helpen. Alvast bedankt in ieder geval.

2. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Hoi!

Ik kan je helaas niet helpen aangezien ik niet meer in de UK woon, maar heb je ze al gebeld om te vragen of het écht niet kan?
    Vaak krijg je meer gedaan als je even persoonlijk contact opneemt...

Succes!

3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Hoi,

Vanmiddag heb ik inderdaad al eventjes gebeld inderdaad. Helaas kan er dus echt niet (meer) verzonden worden vanaf de UK. Is zo besloten en zal niet op korte termijn worden veranderd. Heb ook naar de winkel in Amsterdam gebeld, maar die konden me helaas ook niet verder helpen.

Maar bedankt voor het meedenken :)

Deel Deze Pagina