Examen Model gezocht! (Omg Rotterdam/ schoonrewoerd/ Utrecht/ Nieuwegein ) Voor mijn opleiding als pedicure ben ik opzoek naar een model voor mijn examen op 8 Juli 2015. Het examen vindt om 10.30 uur plaats in Schoonrewoerd. Reiskosten worden uiteraard vergoed! (Vanuit Rotterdam kan ik u ophalen & thuisbrengen.) De eisen waaraan voldaan moeten worden; - minimaal 5 knipbare nagels ... - 2 eeltlocaties ter grootte van ongeveer een 1 a 2 euro muntstuk. - 1 likdoorn OF 1 ingroeiende nagel OF kloven. Ben jij iemand of ken jij iemand die geschikt zou kunnen zijn? Uiteraard staat er ook een goede vergoeding tegenover ( 50,00), Wilt u meer informatie? Stuur mijn dan alsjeblieft een berichtje. Alvast bedankt! Groetjes Linnepin
Hoe lang duurt het ongeveer? Schoonrewoerd is volgens mij niet zo ver hier vandaan (woon in Nieuwegein). Ik wil je best helpen. Maar hoe weet ik nu al of ik 8 juli kloven heb
Hoi Zinaa, Ik heb echt iemand nodig die aan de eisen voldoet, als je nu geen last van kloven hebt dan heb je die op 8 juli ook niet. Mochtje een likdoorn of ingroeiende nagel hebben, eelt en 5 knipbare nagels dan ben je wss een geschikte kandidaat... Zou je mss een foto kunnen maken van de aangegeven eisen?? Het duurt ongeveer 2 uur en 15 min. Gr Linnepin
Hoi Linnepin, Moet het persé 1 persoon zijn? Want mijn moeder heeft eelt en ik heb een ingegroeide nagel Dus we willen je wel helpen maar dan zouden we samen moeten komen. Maar weet niet of dat mag
Ik heb nagels die zo shocking zijn dat ik ze niet eens meer aan een pedicure durf te laten zien. Schimmel, ingegroeid, verdikt. Eelt heb ik, kloven regelmatig
Ja ik heb nu wel kloven hoor . Mijn voeten voldoen zeker aan de eisen. De tijden komen alleen niet zo lekker uit met de schooltijden. Zou even moeten kijken of iemand mijn zoontje kan ophalen uit school.