Een 14-jarig meisje uit de Amerikaanse stad New York heeft haar net geboren baby het raam uit gegooid. De navelstreng was nog aan de baby verbonden toen deze uit de vijfde verdieping van de flat gegooid werd. De baby heeft het niet overleefd. Dat heeft politie-woordvoerder Carlos Nieves gemeld. De baby was al overleden voordat deze bij het ziekenhuis aankwam. Een getuige had het alarmnummer 911 gebeld toen het tafereel zich afspeelde. De baby werd zonder kleding op het gras voor het gebouw in de wijk Bronx aangetroffen. Autopsie moet nog aantonen wat de precieze doodsoorzaak is van de baby. Het meisje is nog nooit aangeklaagd. Waarom ze de baby uit het raam heeft gegooid is nog niet bekend.
jazeker echt zielig ik bedoel geef het dan aan mensen die geen kids kunnen krijgen wat een raare verhalen op de wereld
Wel eerst negen maanden dragen en dan ........ Had ze beter meteen een abortus kunnen laten doen. Je zou toch denken dat je na 9 maanden je kindje gedragen en gevoeld te hebben dit toch als heel bijzonder ervaart. Maar helaas er zijn teveel mensen met een zieke geest in deze wereld dat blijkt wel weer. Silly
Misschien ligt er een verhaal achter. Misschien is het een zwangerschap die niemand mocht weten. Maar toch je doet toch zoiets niet, ja inderdaad geef het aan mensen die geen kinderen kunnen krijgen. Kijk wij doen ons uiterste best om een kindje te kunnen krijgen, en mensen gooien het van daken, ik begrijp het niet.
tja, ik zou zeggen.. gooi die griet er gewoon achteraan.. kan ze ook eens meemaken hoe het voelt om een vlindertje te worden.. maar waarschijnlijk is haar schuldgevoel een grotere straf.. altijd moeilijk, dit soort dingen.. Aoife
zit gewoon zowat te janken hier ( vast hormonen:S) Er zijn zoveel mensen die er alles voor over hebben om zwanger te worde maar onder tussen krijgt iedereen maar kinderen om ze vervolgens te misbruiken of vermoorden.. ik kan hier met mijn hoofd niet bij hoor.....
ziek, gewoon ziek. meisje zal er vast niet voor hebben kunnen zorgen, maar dan kunnen ze toch wel wat anders verzinnen dan dit. er zijn vast genoeg gezinnen die zo'n kindje willen adopteren
Dit is toch al heel lang geleden? In iedergeval ik ken zo'n verhaal is wel paar maanden geleden. Dat meisje had haar zoontje uit angst uit het raam gegooit, omdat zij niet voor haar kindje kon zorgen en haar ex haar had laten zitten, en ze wou het haar ouders niet vertellen, dus toen is ze zelf gaan bevallen in haar kamer en heeft ze het kind uit het raam gegooit. Weet niet of dat dit verhaal is of weer een ander maar ik heb er geen woorden voor..