Mijn NOD is 31 december, maar op tweede kerstdag had ik ineens de drang om een test te doen. Toen was er een heeeeel licht streepje en ik had aan het schermpje gezeten, dus ik ging er vanuit dat ik de test verpest had. Gisteren 29 december weer een test gedaan, omdat ik het niet uit kon houden En ja hoor weer een streep en deze keer donkerder. We zijn wat onzeker (zie onderschrift) dus morgen nog een test op de NOD en dan word het een groot feest. We sluiten het jaar met goed nieuws af!! Maar toch wil ik nu al zeggen.. Ik ben zwanger!!! Moet nog aan het idee wennen
Van harte gefeliciteerd!! Wat erg van je dochtertje!!! Ik zal heel hard voor je duimen dat deze zwangerschap voorspoedig zal verlopen. Maar eerst lekker even proosten morgenavond! (met kinderchampagne natuurlijk! )
Dank je wel voor jullie lieve berichtjes en lief dat je met me mee gaat duimen We kunnen het moeilijk geloven dat we dit jaar nog zwanger zijn geworden. Vele testjes nodig om ons te overtuigen Kinderchampagne zal goed ingeslagen worden. Ik ga morgen avond een goed feestje vieren met Jip en Janneke Champagne Jullie ook een goed uiteinde
Waauw, geweldig! Alvast een (beetje voorzichtige) gefeliciteerd. Natuurlijk extra speciaal gezien de omstandigheden hiervoor
Intense en Bellybell; dank jullie wel! Afgelopen jaar had al zo'n mooi jaar voor ons moeten zijn, maar helaas is dit anders gelopen Gelukkig hebben we veel aan elkaar gehad en zijn we de moeilijke tijd doorgekomen.
Dank je wel In mijn eerste berichtje gaf ik nog aan dat ik twijfelde, maar nu is het toch echt zeker weten Op 01/01/2013 een knaltest in mijn handen..