O! wat voel ik me slecht!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luuz, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Even van me af schrijven hoor! Het zit me nu nog dwars:$

Gisteravond bleef L. maar huilen.. Nouja, keihard krijsen leek er meer op..
    Ik dacht dat ik alles had afgevinkt en gooide het op het sprongetje waar hij nu midden in lijkt te zitten... na een kwartier had ik de reden gevonden.. Hij had een ontzettende poepluier waar hij dus de hele tijd in lag! O! wat voelde ik me een slechte moeder zeg!

Zo, niet dat jullie hier iets mee kunnen hoor, maar lucht wel op:D

2. music4life

music4life Niet meer actief

hm ik snap je wel maar het lijkt me erger als hij uit bed was gevallen bijv! of er echt in lag met het hoofdje ofz... als je naar boven was gegaan had je het waarsch ook wel geroken?! je had er achter gekomen bedoel ik door de geur! maar ik snap het goed hoor!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, ach meis toch....knuffel hoor. En kan iedereen gebeuren!

(hier wel eens schoenen verkeerd om aan gedaan...en meisje maar mopperen en huilen.......snapte er ook niets van!)

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ah joh, kan gebeuren... Zo lang 't niet bij elke poepluier gebeurt is er niets aan de hand lijkt mij..

5. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een kwartier!!! Nou, dat valt toch reuze mee!

Ik kan met een behoorlijke zekerheid melden dat ik het niet meer op mijn handen kan tellen dat hij er langer in heeft gezeten :D
    Zeker als ik zelf snotverkouden ben ;)

Maar goed. Daniel gaat bijna nooit janken om een poepbroek. Volgens mij vindt hij het wel lekker warm :$;)

Groetjes,
    Jem

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha op zich valt het wel mee, maar dit is me nog nooit gebeurd.. Heb zo´n gevoel dat er meer van zulke oeps/momenten komen haha.. Meestal controleer ik zijn luier zoieso wel ook al ruik ik niks.. Van een volle plasluier houdt hij ook niet zo haha...

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Och meid, kan wel eens gebeuren hoor. Niet meer aan denken.

Wij hadden vanmiddag ook iets doms. (schaam me er eigenlijk nogal voor want het was heel dom)

Milan krijgt alijd rond half3/half4 liga met thee. Ik ging om 14.15 douchen (laat ik weet het) en dacht, mijn vriend voedt Milan wel.

Na het douchen, rond 15.15 ging mijn vriend douchen. Hij dacht dat ik na het douchen Milan wel zou voeden. Erg dom, normaal overleggen we dit altijd even.

Begint Milan om 17.00 ineens te huilen en we krijgen hem niet stil. Na een tijdje vraagt mijn vriend "zou hij anders honger hebben!?"

Ik zeg nog "jij hebt hem pas 2 liga's gegeven dus dat denk ik niet".

Had hij gewoon al sinds 12u niet meer gegeten. Zo zielig! En schaam me dood! Dit gebeurt ons nooit meer!

TS: sorry voor mijn ego verhaal in jou topic :)

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier 1 die snachts niet aan geeft of ze een poep luier heeft, die slaapt er gewoon mee(boenen de volgende ochtend, bah bah)

ik heb mijn dochter eergisteren van de comode laten vallen, was haar aan het aan kleden, ze ging staan terwijl ik de truin aan deed, dat ging dus niet, ik had 1 been vast en haar hoofd belande op de luier emmer, schrok heel erg en zij weer van mij. kan er nu wel een beetje om lachen.

9. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    oeioei....ik moet er ook een beetje om lachen. Alles goed verder?

mijn dochtertje werd 's nachts wakker...huilen en hoesten, maar ging na een tijdje weer slapen. Kom ik de volgende ochtend, had ze gewoon een beetje gespuugd:$. Gelukkig is ze met haar hoofd aan de andere kant gaan liggen. Foutje!

Ook is ze een keer achterover gevallen met de stokke kinderstoel, doordat ze zich afzette met haar voeten tegen de tafel....dussss....

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oh ja, iedereen heeft van die schaam-momenten, maar maak je er niet druk om hoor! Mijn man heeft Julia wel eens vergeten een luier om te doen :D Gelukkig was hij vervolgens de gene die nat werd ;)

Suzie, dat had ik precies vanmiddag! Ze mocht om half 3 drinken, en om half 4 dacht ik, wat piept ze nou? Zou ze last hebben van haar tandjes, zit ze niet lekker, wil ze slapen? Ik heb wel een half uur lang met haar zitten spelen en tutten om te kijken wat ze nou had... Hihi, honger!!!

11. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    kan iedereen toch wel gebeuren? en inderdaad, 15 minuten is niks, ik wachtte toen jamie die leeftijd had JUIST ongeveer 10 a 15 minuten nadat ik al wist dat ie gepoept had, omdat ie er een handje van had om rustig verder te gaan als ik hem verschoonde. dus om er zeker van te zijn dat ie echt klaar was, wachtten we altijd even... :p
    maar iedereen heeft wel zulke momenten, en er zullen nog velen volgen de komende jaren! hoort er allemaal bij, opvoeden gaat nou eenmaal met vallen en opstaan!!! :D

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha, L. huilt altijd pas NA het poepen haha.. is wel eens anders geweest.. dan was het huilen VOOR het poepen.. Resultaat: 3m ver gepoept toen de luier af was;) lekker poetsen om 23.30 uur 's avonds haha.. Maar goed, merk dat het niet zo'n ramp is haha.. Voelde me echt zoo slecht haha

13. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Eens moet de eerste keer wezen! hahaha :D

Heb ook zo'n moment gehad bij mijn schoonmoeder. Meestal doet hij een hazenslaapje rondom etenstijd 's avonds dus ik had mijn zoon naar de slaapkamer bij mijn schoonmoeder gebracht; zodat wij rustig aan tafel konden als hij sliep. Meestal huilt hij wel eventjes een paar minuutjes en valt dan in slaap, maar meneer bleef nu huilen... Mijn schoonmoeder vroeg al wel eens of dat hij echt wel moe was. ik antwoordde stellig ja, hij is moe. Maar na een kwartier / 20 minuten moest ik echt even gaan kijken voor mijn gevoel. Meneer keek mij heel verdrietig moe en beledigd aan en ik zou net nog een aai over zijn bol geven en wel weltrusten zeggen toen mij toch een geur van hier tot ginder in mijn neus trok :$ IK had helemaal niet doorgehad dat ik hem warschijnlijk al met peopluier had weggelegd :) Meteen maar mijn fout en schaamte uitgesproken en het maar weer vergeten tot het moment dat ik jou topic las :D

even offtopic; we wonen niet ver van elkaar vandaan heb ik het vermoeden

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zoon
    Woon in Genemuiden:D
    Ach nu ik het allemaal teruglees is het idd niet zo'n drama haha.. maarja, op dat moment.....

15. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    woon je toch iets verder dan gedacht
    ik woon net iets voorbij staphorst als je vanuit zwolle komt ;)

dit worden memorabele momenten :D

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Och dan schrik je ook ind. Ik had gister een grote lade open staan van de comode om kleren de pakken. Mijn ventje rolt zich zo om, en boem toen lag hij de lade... Viel gelukkig zacht door alle kleren die er in liggen...

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zoon
    Joh, daar ben je zo.. haha, staphorst is maar kwartiertje rijden ongeveer.

Pff dan schrik je ook zeg!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    leuk om te lezen...er zijn dingen die je bijna niet kunt voorkomen...en kleintje houdt er meestal niets aan over..maar je schrikt je wel een ongeluk!

Vooral die op zijn kop verhaal....hihi grappig...

Hier manlief een keer aan het stoeien....hij tilt haar op...ze draait zich om....en whoppa daar ging ze....ze viel uit zijn armen. Manlief kon haar nog net opvangen...aan haar benen hahaha...dus hing ze ineens op haar kop....ze vond het geweldig en lachtte heel hard...maar wij waren ons een ongeluk geschrokken.............vooral manlief moest ff gaan zitten....want ze was echt bijna met hoofd eerst op de grond gevallen vanuit zijn armen...

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mgwc
    Jeej! Dan schrik je je een ongeluk idd!

Mijn man wilde L. vorige week verschonen.. De deurpost was alleen iets smaller dan hij dacht haha.. Zo met zn hoofdje tegen de deurpost.. Hij moest er wel om lachen maar manlief is zich rotgeschrokken haha

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    och..dat zal nog wel vaker gebeuren.....hier eens per week wel een keer van in uit auto halen tegen de deurpost aan of het dak...hihi...(niet hard..maar ze zegt dan wel (nu) auw mama!) En dan kijkt ze me boos aan...wrijft een keer over haar bol en babbelt weer vrolijk verder hahahaha

dus echt indruk maakt het niet...

Deel Deze Pagina