wie heeft er de gouden tip... ik heb onwijs veel roos niet normaal en het jeukt heel erg. Maar een goede shampoo sterke die goed werkt heb ik nog niet gevonden. De enige die helpt is een hele agressievie is van de dokter alleen die stinkt prikt in de ogen onwijs en is heel slecht voor me haar het word er heel dof en grijzig van (peper en zout kleur) wie heeft er een goede tip? bedankt alvast
Ik gebruik gewoon head&shoulders, dat lijkt wel te helpen. Maar ja, die heb je vast zelf al geprobeerd.
heb ik inderdaad al geprobeerd... een week heeft het geholpen en na een week was ik er immuum voor volgens mij want kon het ermee wassen maar ging niet weg helaas..
ja kreeg ik touw haar van heel erg... en werd het onwijs stug ook van.. wat een zeurpiet ben ik ook volgens mij.. sorry
Ik heb geen roos, maar wel een gevoelige hoofdhuid. Ik gebruik de antiroos van de Hema daarvoor en nooit meer last gehad. (wit met blauwe fles). Succes ermee!
ik weet niet welke shampoo het beste is maar ik zal wel uitkijken dat je niet een te agressieve koopt want dat is ook echt niet goed voor je haar natuurlijk!
Elvive anti roos (met selenium). Er zijn ook kleine flesjes van om het uit te proberen. Ik heb zelf psoriasis op m'n hoofd en deze werkt erg goed. Weet je wel dat je je haar beter niet te vaak kan wassen? Als je een anti-roos shampoo gebruikt raakt je hoofdhuid elke keer een beetje gestimuleerd en geïrriteerd. En hoe meer geirriteerd het raakt hoe harder je hoofdhuidcellen gaan werken en dus afsterven --> sneller schilfers dus. Ik was m'n haar maar eens per week en heb nogal lang haar. Maar doe ik het vaker dan krijg ik veel meer korstjes/schilfers! Jij hebt zeker ook teershampoo gekregen van de ha? Stinkt he?
natasssie, ik maak veel maskertjes voor haar, gezicht en lichaam. Ik heb wat voor je gevonden voor haar met roos. Wat je nodig hebt is een halve liter water dat net van de kook af is en vijf zakjes brandnetelthee. Hiervan zet je thee. Je doet de deksel erop en laat het 5 tot 10 minuten trekken, daarna laten afkoelen. Je wast op de gebruikelijke manier je haar. Deze koude brandnetelthee gebruik je als afspoelwater voor je haar. Je moet je hoofdhuid masseren als je het afspoelwater over je hoofd giet. Er staat niet bij hoeveel keer je het p.w. moet doen. Een ander masker: Dit masker moet je regelmatig maken/geruiken. Vier drinkglazen water, twee eetlepels azijn of citroen. Dit moet je samen opwarmen. Met dit mengsel moet je net als boven je haar afspoelen na het wassen. Zelf heb ik dit nooit uitgeprobeerd, wie weet het proberen waard. Succes en groetjes , Selma2oo7
super bedankt allemaal... @tezz ik was me haar expres niet te vaak inderdaad... doe het ong 2 a 3 keer per weekk op advies van de huisarts. En die shampoo die ik daarvan heb gehad was zeer aggressief dus au hoofd nog enz... maar ga die je had gezegd inderdaad eens uitproberen en selma is inderdaad ook eens het proberen waard.. super bedankt allemaal hopelijk heb ik nu de gouden tip!
Hier ook heel erg tevreden mee! En dan opletten dat je de witte fles neemt en niet die speciale in doosje, want die werkt weer niet bij mij.
Mijn vader had er jarenlang last van en was er binnen enkele weken compleet vanaf door Resdan shampoo. Tintelt inderdaad wel wat. Toen het helemaal weg was, is hij overgegaan op een ander merk (kan even niet op de naam komen) dat wat milder was. Gaat al jaren goed.
super bedankt jo79 heel toevallig had me ma vanmiddag een blad gelezen en sprak ik net.. en die had het ook over die shampoo.. die had jaerlang hefige roos net als ik.. en toen was het over.. maar weet jij waar het te koop is? want oo zo erg die roos heb grote witte korsten ervan zelfs en als ik stress heb is het helemaal erg en zie je het gewoon zitten van die grote korsten.. en hoe ik eraan komt zal het niet weten...
Ik gebruik ook head en shoulders en ik kan ook niet goed tegen allerlei shampoos en deze gaat goed. Heb geen jeuk meer op mijn hoofd en de roos is een stuk minder.
Ik heb zelf vettig haar en de laatste jaren helaas ook roos. Ik heb ook vele merken uitgeprobeerd omda tik "imuun" voor werd na een tijdje. Maa rnu gebruik ik Anti roos shampoo voor normaal haar (ipv van vet haar) van elivive. Helpt 95%. af en toe jeukt het en af entoe nog een klein beetje roos maar beter dan veel en ik was mijn haar omde dag of om da 2 dagen.