Hallo iedereen, Omdat ik toch graag wil praten over mijn zwangerschap, en dit nog niet in het openbaar wil doen vanwege het termijn, heb ik mij hier aangemeld. Ik ben nu 9 + 3 dagen zwanger van ons eerste kindje, waarvan ik het al 5 weken weet. Volgens de verloskundige zou ik nu 8+3 dagen zijn en wist ik al heeel vroeg dat ik zwanger zou zijn. Mijn man en ik hadden het wel over kinderen, bij mij kriebelde het al meer als bij hem. We wonen al 3,5 jaar samen en zijn heel erg gelukkig sinds 6 jaar. Helaas was dit jaar een diagnose gesteld dat ik waarschijnlijk heel moeilijk zwanger zou gaan worden door verklevingen op mijn eierstokken ( PCOS ). Hierdoor waren wij erg ontdaan en zijn wij gestopt met de anticonsceptie ( condoom, pil was ik al langer mee gestopt ). Wonder boven wonder was ik twee maanden later al zwanger!!!!! En mogen wij ons krummeltje ( als alles goed gaat ) in juli 2013 verwachten. Door mijn verleden, heb ik extra controle en heb ik vandaag ons kleintje voor de tweede keer mogen zien. Ik hoop hier veel te kunnen leren en met jullie te kletsen over onze zwangerschappen! Tot ziens!