Goede avond :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sateenkaari, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi iederen,

ik ben sinds net nieuw op dit forum. Ik ben 20 jaar jong, en vrijwel zeker weten zwanger van de eerste. Ik zit nu op mijn 9e nod. twee weken terug (kon niet wachten met testen) 1 heel licht positieve test gehad. De twee erna waren negatief. Huisarts gebeld, en ik moet nog even afwachten tot aankomende vrijdag.

Ik voel me heel anders dan normaal en volgens mijn vriend heb ik veel symptomen. (hij heeft namelijk al 2 zwangerschappen meegemaakt).

Ik hou het in ieder geval op de eerste positieve test. Het zit namelijk in de familie dat de testen niet zo uitstekend werken hahaha.

Groetjes :D

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hoi,

Welkom :D Wanneer kun je weer testen? Hopelijk heb je weer positieve testen, succes!!

Leuk dat je ook wat jonger bent, ik ben 22, zwanger van de eerste :)

3. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd natuurlijk! Hopelijk heb je snel bevestiging.

4. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook nog zo jong!!
    Welkom!
    Ik ben ook zwanger van mn eerste en als alles goed gaat 19 als ik beval!

5. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @Lizzthrasher22 Volgens de huisartsassistente kon ik het beste wachten tot vrijdag en dan daar een test laten doen. Nou weet ik van mezelf dat ik vrij ongeduldig ben haha. En vooral nu het om dit gaat. Dus ik denk dat ik dinsdag of woensdag nog ga testen. En wat leuk! Gefeliciteerd!

@kleintjee Gefeliciteerd!

Leuk dat er best een aantal jonge aanstaande moeders hier rond hangen :)

6. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel meid!
    Hopelijk is het voor jou ook raak! Houd je me op de hoogte?? Je mag me ook altijd een berichtje sturen!

7. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik hoop het ook! Heb net een test gekocht van de kruidvat, van horen en lezen schijnt die goed te zijn. Dus ik ben benieuwd. En zal ik doen :)

8. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook mee getest! Meningen zijn daarover verdeeld vanwege de zogenaamde indroogstrepen.. Maar heb die zelf nog nooit gehad.. Myne werd wel pas buiten de afleestijd echt goed positief.. Vk zei dat die tegenwoordig langer doen om op te drogen.. Ik ben er wel tevreden over en heb nog nooit een indroogstreep gehad!
    Wanneer is je nod??

9. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik had 24 oktober ongesteld moeten worden. Dat dus betekend dat ik al vrij overtijd ben :p ik ga morgenochtend weer testen. Zweethandjes enzo.

10. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh dan hoef je niet perse met ochtendurine te testen hoor! Je zou nu gewoon positief moeten testen als je zwanger bent!

11. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Welkom!

En voorzichtig gefeliciteerd!
    Hoop voor je op het beste!

12. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    En heb je nog een test gedaan? :)

13. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ja, ik heb weer een test gedaan. En zoals ik had verwacht weer negatief. Toch heb ik nog steeds veel symptomen en is mijn menstruatie nog steeds uit. Dus dat wordt dan vrijdag de huisarts bellen. Had toch graag zelf een positief gezien. :( So... fingers crossed.

14. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ik duim met je mee!
    heel veel succes!

15. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Oh wat jammer, wie weet kan de huisarts je een ander antwoord geven! Duim voor je! :)

16. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Thanks! Nu toch al 12 dagen overtijd.

17. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Pff, heb echt een onwijs zenuwachtig gevoel. Morgen kan ik helaas niet langs de huisarts, ivm dat ik om 7 uur moet beginnen met werken. Dat wordt dus maandag pas :(

Er gaan nu allemaal gedachted door me heen... wat nou als ik het me allemaal inbeeld. Hoewel ik wel al ruim 2 weken onwijs (over)gevoelige tepels heb, opgezette en pijnlijke borsten, rommelige darmen, pijn in mn onderrug, steken onder in mn onderbuik (vaak rechts) en 3 keer misselijk geweest (terwijl ik dat al jaren niet ben geweest, heb een sterke maag). Aan de symptomen gezien zou je denken dat het zo is. En anders... zou een lichaam je zo voor de gek kunnen houden? Kan toch bijna niet. Ben blij als het wachten over is.

18. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hey meid,

Jammer genoeg kan je lichaam je aardig voor de gek houden..
    Maar zo lang over tijd dan ga ik ook denken van hmm zou best kunnen hoor! Ik kan best wel nuchter zijn soms maar ik durf niet te zeggen dat het niet zo is! Kan je ook niet in je pauze bellen? Dat je vast een afspraak maak voor maandag? Of kan je niet eerder weg bij je werk ofzo?

Heel veel succes! Hoop het beste voor je!

19. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Gebeld heb ik vandaag. Ze zei dat ik alleen urine in hoef te leveren, maar dat gaat een beetje lastig morgen. Ik denk dat ik nog wel even in spanning kan blijven zitten. Ik hou jullie op de hoogte :)

20. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik ben gister langs de huisarts geweest om daat een test te latrn doen. Natuurlijk weer negatief, want het was een urine test. Na een aantal vragen van de assistente heb ii morgenochtend een afspraak met de huisarts, omdat ik wel verschillende symptomen heb en normaal altijd vrij optijd ben met ongi. Dus... morgen maar afwachten! Wordt waarschijnlijk een bloedtest of echo (vertel er namelijk ook wel bij dat bij mijn moeder beide zwangerschapoen pas te zien waren op een echo). Dus ik ben benieuwd! Eindelijk duidelijkheid...

Deel Deze Pagina