Dag Mama's, Even een vraagje, Ik vraag me soms af of de dingen die mijn dochtertje doet wel normaal zijn en of andere kindjes dit ook doen of dat ik haar verwend heb. We doen haar altijd 7 uur naar bed maar gaat meestal tussen 10 en 11 uur weer gillen voor haar speen,meestal gaan we dan weer naar boven om de speen terug te geven want ze blijft dus echt met haar ogen dicht gillen voor die speen. Ook in de buggy doet ze echt vervelend de laatste tijd zit ze echt te jengelen. Ze is al bijna 1 jaar en eet nog steeds heel moeilijk haar botterham,zonder beleg want dat eet ze al helemaal niet.ik vraag me af wat ik haar straks moet geven als ze die botterham niet eens goed eet en er moet een fles af. Buiten eet ze haar brood trouwens wel goed. [-X
Volgens mij is het normaal hoor mijn zoontje wordt ook bijna 1 over 2 weken... Mijn zoon kan ook enorm slecht eten. Brood e.d. gaat wel goed maar het warme eten is een crime. Maar er zijn ook dagen dat hij zijn brood ook niet wil hebben... Hij zit nu weer middenin een sprong, dus nu gaat het heel erg lekker hier niet willen eten, niet willen slapen, huilen om de speen en enorm dwars zijn. Mijn zoontje begint nu ook weer te huilen 's nachts om zijn speen, ik ga er dan maar even uit om hem de speen te geven anders blijft hij jengelen en huilen, en zodra ik de speen er weer in doe is het weer stil wat bij mij helpt met het eten is het hem zelf laten doen, geef hem zijn stukjes brood in de handjes en dan eet hij zo een stuk brood op hoor, en helemaal trots dat hij het zelf kan, ik zeg dan ook bij elk stukje Goed zo haha, en dan straalt hij van trotsheid en neemt het volgende stukje weer, misch helpt dat ook bij jou dochter? gewoon eens proberen. en zo geef ik hem ook stukjes vlees met warm eten en stukjes groente.
wij hebben het ook gehad moeilijk eten slapen en nu sinds een weekje is alles weer goed ze eet goed ze slaapt door s,nachts en is weer een vrolijk en blij kind dus gewoon rustig blijven het gaat vanzelf weer over en even over die fles er moet niks he als jij vind dat ze die fles nog nodig heeft dan doe je dat gewoon bij ons is de laatse fles rodn 22:30 er pas 2 weken geleden af gegaan