Kan ik dit maken?

Discussion in 'De lounge' started by Sue87, Nov 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

(Leuke voor het titel topic)

Hai allemaal.

Sinds een paar weken hebben de onderburen ineens blaffende honden die beginnen te blaffen als ze weggaan en pas stoppen wanneer ze thuis komen.
    Nu heb ik ook n herriemakend kind van 1,5 jaar, maar dat is niet uren achter elkaar.
    Is het wijs er wat van te gaan zeggen of dat niet?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ja dat lijkt me wel. Er is best wat aan te doen en het lijkt me voor de buren ook wel fijn om te weten toch?

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ja, ik zou gewoon eerst eens vragen of ze het wel weten :)

4. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ah ik twijfwl al n tijdje.
    Het is nu 3 weken aan de gang en zelfs in t weekend een keer midden in de nacht.
    Het is gewoon een gezinnetje en het zijn tot nu toe erg redelijke mensen.. maar ik voel me nogal bezwaard omdat mijn kleine om 04:45 ook gerust een minuut of 20 ligt te krijsen.

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    Ik zou niet blij worden van een blaffende hond ( maar dat is gelukkig dan nog overdag), maar ik zou ook niet blij worden van een klein kind wat om kwart voor 5 in de nacht rustig 20 min lang flink aan het krijsen is.

Je kan een balletje opgooien ,wellicht weten ze het niet dat die honden dit overdag doen, maar besef je heel goed dat je ook wat terug kan krijgen qua reactie.

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

precies mijn punt.
    Ik zal het wel even voorzichtig brengen. Dat ik me ervan bewust ben dat wij ook herrie maken, maar dat ik ook heel blij ben als die kleine blijft slapen. (En ikzelf haha)

7. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,845
    4,103
    113
    Ik zou ook zeggen dat je je bewust bent van je eigen luidruchtige dreumes, maar dat je je ook afvraagt of het met de honden goed gaat omdat ze zo blaffen als ze alleen zijn. Die zijn blijkbaar ook niet helemaal op hun gemak dan.

8. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb vorig jaar een logeerhondje gehad wat blijkbaar ook veel blafte als ik weg was, en toen ik mijn buurvrouw tegen kwam sprak ze me aan met een tip om de radio aan te zetten. Ik vond dat heel prettig, zij kon het kwijt dat ze dus overlast had zonder meteen heel negatief te zijn, en ik kon er ook iets concreets mee doen.

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,149
    3,174
    113
    Precies. Misschien weten ze het niet.

10. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Nou gelukt hoor.
    Ik kreeg hem inderdaad terug dat mijn kleine 's ochtends huilt en dat haar zoons dat heel goed horen. Daarbij nog iets betreffende een speelgoedding van mn zoon.
    We hebben hier afspraken over gemaakt.
    Het was een heel vriendelijk gesprek. Ik begon al direct te stotteren haha en gaf maar gelijk aan dat ik t lastig vond om te vertellen. Gevraagd of ze bij een volgende keer direct naar me toe wil komen, want ik wil ook graag dat ze met plezier wonen.

Maar eind goed al goed, dus :)

11. Roose79

Roose79 Bekend lid

Sep 9, 2016
    511
    1
    16
    Goed gedaan joh! Fijn dat het zo is opgelost en dat het een vriendelijk gesprek was

12. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Haha dankje! Was wel heel zenuwachtig en stotterde al toen ze de deur opendeed. :)

Share This Page