Misschien kun je sparen voor die schoenen? Goeie hardloop schoenen zijn echt essentieel om hard te lopen. Zeker als je wat zwaarder gebouwd bent hebben je knieen, enkels, voeten en schenen een hoop te verduren. Ik heb ook gerend op oude sportschoenen en heb 2 weken last van mijn schenen gehad. Dokter had me gewaarschuwd, je kan daar een kuitbeenonsteking van krijgen. Mijn advies is ff sparen voor goeie schoenen.
je kan beter dan even doorsparen meid. Ik heb toen cheape gekocht waarmee ik ging hardlopen en ik heb er scheenbeenvliesontsteking van gekregen omdat het ontzettend slecht dempte. Ik heb daar bijna 8 maanden last van gehad en dat doet echt heel erg veel zeer. Later heb ik van Asisc en Adidas goede schoenen gekocht in de categorie 150-200 euro en dat was echt écht een verschil, daar geven ze ook goede informatie over hoe en wat. Bij asics heb ik op een band moeten rennen welke de afwikkeling van je voet meet en op basis daarvan schoenen op maar maakt met goede inlegzolen erin. Ik heb zelf dat mn voeten ver naar binnen gaan en had dus altijd pronatieschoenen nodig. Ik heb zelf bij de Adidas gewerkt op de schoenenafdeling dus ik moest zelf ook adviezen geven daarover, en echt, ik adviseerde altijd, spaar door en koop echt goede schoenen. edit: zie dat je ze al hebt. Asics is een goede keus.Alleen persoonlijk pas ik hardloopschoenen altijd vantevoren omdat je een duimlengte tussen je teen en het einde van de schoen moet hebben en ik graag wil voelen hoe ze lopen. Hoop dat het goed loopt!