Goede betaalbare moederfiets

Discussie in 'De lounge' gestart door Cooks, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb de mamafiets Redy Bell Nonna, voor iets van 300 euro ongeveer. Hij fietst op zich wel fijn maar de lengte van mijn benen tot de trappers is niet helemaal geweldig; maar ach, dat went op een gegeven moment wel. Wanneer ik de juiste afstand tussen mijn zadel/benen/trappers heb, dan kan ik vanaf het zadel de grond niet meer raken en zet ik mijn zadel iets lager dan kan ik al fietsend mijn been niet meer strekken ;) Beetje irritant soms; maar ik heb er al vele kilometers mee afgelegd.

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ik had eerst een batavus mambo deluxe. Een heerlijke fiets! Enige nadeel vond ik dat hij best zwaar trapte.

Nu heb ik een transport fiets, de cortina Lief! fiets. Heb hem nu 2 jaar maar ik heb spijt dat ik deze ooit gekocht heb. Vind hem niet echt stabiel...
    Hij is nu 2 jaar oud maar gaat binnenkort wel op mp, dan ga ik mooi op zoek naar een gewone fiets

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

o heeft deze dat niet? lol , niks van gemerkt altijd met zitje voorop gefietst, nu achterop. En aangezien ik geen rijbewijs heb doe ik alles op mn fietsje! Kan niet zonder!

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
  5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb een gazelle bloom met voorzitje te koop...voor mij te groot en ik heb net een andere aangeschaft. Mocht iemand interesse hebben hoor ik t graag. Woon in almere! Heerlijke fiets overigens en niks mis mee (alleen standaard moet vervangen worden)

Ik heb nu een sparta amazone 4 life fiets heerlijk!
    Op internet schelen de prijzen behoorlijk van in de winkel.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier de cortina roots. Heerlijke fiets!

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb de mijne tweedehands via een fietsenwinkel. Mooie prijs en fietsstoeltje erbij gekregen, een onderhoudsbeurt en korting op de volgende. Ben er heel blij mee; liberty montego geloof ik dat t merk is.

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

moederfietsen zijn toch vaak wel gebouwd op het dragen van extra gewicht. Dat loopt snel op met jezelf, een kind van max 15kg voorop en 25kg achterop plus evt buggy en goedgevulde fierstassen. Geen id of een "gewone" fiets dat makkelijk aankan zonder spaken die knappen of scheurtjes in de velgen.

Deel Deze Pagina