Goede betaalbare restaurants omgeving Anjum / dokkum ?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Weet er iemand een betaalbaar goed restaurant in de omgeving van Dokkum ?
    We zitten nu namelijk op Landal Esonstad en wilde eigenlijk morgen met mijn ouders die een dagje langskomen pannenkoeken gaan eten, maar helaas het pannekoekenhuis hier is alleen op zaterdag en zondag open!

Weet er iemand iets anders ? Maakt eigenlijk niet veel uit wat als het maar een beetje betaalbaar is...
    Wok Restaurant of chines ofzoiets dergelijks is ook prima!

Alle tips (liefst met links ) zijn welkom, oh ja het is wel handig als ze morgen open zijn :p (veel restaurants zijn namelijk niet altijd open hier!)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow toen wij daar waren zijn we wezen eten in een cafetaria/eetcafe/vistaria. echt heerlijk, goedkoop en superlekker... zit in dokkum.

3. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Wat leuk dat je daar zit :) In de zomermaanden werk ik op Oostmahorn. (Schip ligt er nu helaas niet :( ) Dus ben er wel bekend. (Woon er ook niet erg ver vandaag ;))
    Bovenaan de dijk zit het Lauwersmeer paviljoen. Die verkopen ook pannekoeken.
    In Kollum zit een hele goede Chinees. Echt een hele goede!
    Waar je ook goed kan eten is op Lauwersoog dus de andere kant op.
    Restaurant het Booze wijf of Restaurant Suyderoogh. Ze zijn beiden goed maar mijn voorkeur gaat uit naar Suyderoogh. Bediening ed zijn daar veel beter.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Er zit een pannenkoekhuis in schaarsbergen, die is heel goed. Zitten er 2 weet alleen niet meer hoe die heet, die ik bedoel.

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    schaarsbergen ligt naar mijn idee niet in de buurt van Dokkum...
    Maar in lauwersoog zijn wel meerdere lekkere eettentjes. Misschien daar ff rond touren?
    De waag in dokkum kan je ook wel lekker eten... maar is wel midden in het centrum. www.waagdokkum.nl

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh hahaha ik had Arnhem gelezen ipv Anjum, blonT :D

7. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Wij gaan dit weekend dus ik lees even mee!!

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kom je dan ook in Eson stad ? :)

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hahaha Slimmerik :p

10. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Ben nog even weer voor je aan het kijken geweest voor de sites/

Oh zie net dat Het booze wijf morgen gesloten is...

Suyderoogh is wel open. Restaurant Suyderoogh Lauwersmeer - Welkom

De Chinees in Kollum weet ik niet...

Het Lauwersmeer paviljoen is vanaf 17.00 uur open. Lauwersmeer paviljoen - Bedrijfsnaam

De Weagh in Dokkum is ook goed. (De wafels zijn daar heerlijk!!)Waagdokkum - Welkom bij eethuis de Waegh in Dokkum, waag, waegh, eethuis, restaurant, restaurants, bar, kroeg, culinair, uit, uitgaan, eten, overnachten, appartement, friesland, nederland, uiteten, eten, dineren, dinerren, lunch, lunchen, dokum, dokk

Herberg de Pater op Dokkumer Nieuwe Zijlen is alweer even geleden dat ik daar geweest ben. Geen idee het daar nu is.
    Restaurant 'Herberg de Pater', Dokkummer Nieuwe Zijlen

Ga nog even weer verder denken.

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    whaha!

12. danip

danip Niet meer actief

Pizzaria Romana in Dokkum vinden wij best goed, en een leuke wokker zit in Opeinde alleen is dat best wel een stukje rijden, maar wel echt de moeite waard. De chinees in Kollum vind ik gemiddeld, niet bijzonder maar ook niet slecht. In Buitenpost (stukje verder als Kollum) zit nu een wokker die ook wel goed schijnt te zijn. In Dokkum zelf is de lekkerbek (cafetaria met vis) ook goed, alleen is dat dus meer een snackje eten. Veel plezier! :)

13. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Ja we hebben van vrijdag tot maandag een huisje gehuurd!!
    Mijn man neemt zijn boot mee (kan hij af en toe een hengeltje uitgooien!!) Heb er nu al zin in, even ertussenuit!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh wat leuk :) Als je dan ook toevallig langs woning 653 loopt daar zitten wij ;)
    Wij hebben een type 4BL1 woning geloof ik...

15. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Volgens mij hebben wij ook een 4bl1 woning (dijkwoning).
    Wie weet zien we elkaar wel !! Ik heb een zoontje van 2,5, blond haar en ben 31 weken zwanger dus buik is niet te missen!!

Jullie ook nog veel plezier daar!!

Lfs Yvonne

Deel Deze Pagina