Of een van de dames zelf natuurlijk... We zitten vast in een stukje van het spel en weten niet meer hoe we verder moeten...voordat het servies hier door de kamer vliegt... wie is bekent met dit spel?? xx
waarom zoek je niet naar walkthrough assassins creed brotherhood ps3? walkthrough assassins creed brotherhood ps3 - Google zoeken staat vast wel wat tussen
Wat wil je weten? Mijn man heeft het nu 92% uitgespeeld en ik was de gelukkige die daar het grootste deel van de tijd bij aanwezig mocht zijn
Hier een gamer in hart en nieren Heb ACB vorig jaar uitgespeeld .... er staan inderdaad allemaal walkthroughs online, maar als ik ergens bij kan helpen hoor ik het graag
Ik heb alleen Assassins Creed, dus daar heb je weinig aan =P maar misschien heb je hier wel wat aan http://uk.guides.ign.com/guides/57511/
Nog een goeie site met hints/tips/walkthroughs voor praktisch elke game die is uitgebracht: Video Game Cheats, Reviews, FAQs, Message Boards, and More - GameFAQs
Bednkt voor de tips! We hebben het ondertussen gevonden op you tube, walkthrough filmpjes! Super, en als we weer een keer met dit probleem zitten weet ik dat ik zelf op ZP hiervoor terecht kan...haha