Wie kan me helpen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tweety25, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Komend weekend is mijn NOD, nou heb ik vanochtend een test gedaan van kruitvat (2v5).Deze gaf helaas negatief aan.Ik heb wel last van een hoop symptomen.Heb nu een andere test van Predictor gehaald die je vanaf je NOD kan gebruiken.

Later zat ik nog te denken (weet niet of het wat uitmaakt) maar vanochtend werd ik wakker om 5uur en moest onzettend nodig plassen, maar ik dacht moet het toch nog ff op zien te houden, om half zes toch maar naar de wc gegaan.
    Toen ik dus uiteindelijk om 6.45uur de test ging doen was dit niet meer mijn eerste ochtend urine. Zou dit kwaad hebben gekunt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt alvast

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    kwaad kan het niet;) maar hij is noet zo geconcetreerd. Dus bij een eventueel laag hcglevel geeft hij negatief aan.
    Ik zou gewoon nog even wachten en dan nog eens testen.
    En je predictor niet voor je nod doen.. voor je nod heb je bijna nooit voldoende hcg om die positief te plassen;)

3. liefde is

liefde is Lid

14 okt 2010
    67
    0
    0
    hai

ik lees even mee:)

kan de vroege predictor test dat ook niet?

ik heb namelijk gisteren een vroege test gedaan van predictor en die gaf negatief aan.
    ik zal anders zaterdag ongesteld moeten worden.

is er dus nog een kansje dat de test het niet goed heeft ? :)

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Vanaf zondag kan ik testen maar ik wil proberen te wachten met de predictor tot maandag.

Bedankt voor je reactie
    Ik was er al bang voor, zit natuurlijk nog een paar dagen ervoor maar om redenen wilde we het alvast testen. Maar nu moeten we helaas toch nog ff wachten

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Zag vanochtend bij de etos dat je van predictor zowel een vroege test heb en een vanaf de dag dat je ongi zou moeten worden.
    Aangezien ik met die van kruitvat al vroeg heb getest en deze negatief aangaf wil ik nu pas testen als ik overtijd ben.

Ik zou als je niet ongi word zaterdag, zondag nog een keer testen liefde is

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @liefde is.. natuurlijk kan een negatieve test nog positief worden.
    Het kan zijn dat er weinig hcg in je lichaam zit (dit verdubbelt elke 3 dagen ong) maar het beste is om zaterdag af te wachten of je ook ongesteld gaat worden. Scheelt een hoop onzekerheid
    (advies van iemand die zelf iook nooit zo goed kan wachten;))

7. liefde is

liefde is Lid

14 okt 2010
    67
    0
    0
    dank voor jullie reacties, ben zelf ook altijd erg ongeduldig:D

Deel Deze Pagina