Heeft de baby last van die harde buiken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sweetvienna, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Ik was afgelopen maandag uitgerekend maar ons eigenwijsje heeft nog geen zin om te komen. Wel heb ik steeds meer last van harde buiken. Ik had ze al wel vanaf week 20 maar nu komt het steeds vaker voor. Het valt me op dat op het moment dat ik een harde buik heb, de baby niet beweegt. Heeft de baby er eigenlijk last van, van zo'n harde buik? Ik heb wel eens gelezen dat babies wel last hebben van de weeën tijdens de bevalling maar geldt dat ook voor harde buiken? Op het moment dat ik zo'n harde buik heb, lijkt het ook wel alsof ie zn kontje ertegenaan gooit. Ik voel hem dan niet bewegen maar zn kontje drukt dan wel door mn huid naar buiten toe. Beetje moeilijk uitleggen maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik krijg soms heel vaak harde buiken achter elkaar en dan is het al die tijd erg stil in mn buik.

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jah ik snap wat je bedoelt. Dacht altijd geen last te hebben van harde buiken, maar volgens de verloskundige wel (had het niet als zodanig herkend, dacht dat babietje dan gewoon heel erg aan de voorkant lag).

In elk geval, heb dan altijd bovenop zo'n grote bult aan een kant, vermoedelijk babykont :D

Las een tijdje terug dit erover:

Lekker omhelzen :D

3. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    nou als ze nu al wel vaak komen denk ik dat het niet heel erg lang meer zal duren.......hoop ik voor je.

mejon

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Hey,

Dank jullie voor je reactie. Ik had dat ook al gelezen ja dat het moet zijn als een 'omhelzing' maar omdat mijn kindje dan echt haast niet beweegt en het feit dat ze zeggen dat een wee voor het kindje wel vervelend is (de hartslag kan dan aardig dalen), dacht ik dat een kindje misschien toch ook last heeft van die harde buiken.
    Ik blijf ze trouwens houden, die harde buiken, ook vannacht een aantal keertjes. Maar voor de rest...gebeurt er maar weinig :rolleyes: a.s. maandag ben ik 41 weken zwanger. Ik wou maar dat het allemaal ging beginnen!

Share This Page