Dit soort artikelen plaatst Nu.nl regelmatig Krijg je weer hele discussies waarin hele nare dingen gezegd worden,we weten allemaal wel hoe dat gaat.Is alleen voor de sensatie.Treurig. Hier op dit forum zullen er weinig van opkijken Ieder z'n ding toch?
Ik zag 'm ook staan, vreemd nietszeggend artikeltje. Alsof zij de enige moeder is die haar vijfjarige nog dagelijks voedt
Dit inderdaad. Mijn gedachte gister avond toen ik het zag was, blijkbaar denkt degene die besloot dat dit 'opmerkelijk' was en het op de site wilde hebben dat dit iets 'aparts' is.
Nu je het zegt! Dat is waar. Er zijn vast wel meer vrouwen die zolang doorgaan. Geen nieuws dus. Al weet ik niet of het zelf zo lang zou volhouden.
Ik denk dat dat het nieuws ook is, dat icm met dat een vrouw van 51 nog bv geeft, een toch vrijwel unieke situatie, goed van de vrouw hoor !! En
Mwa, rond je 45ste je derde kind krijgen is niet heel raar ook toch? In mijn omgeving veel moeders die eind 30/begin 40 waren toen ze hun eerste kind kregen.