Goede buggy die in slaapstand kan

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door B en N, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik ben heel erg bang dat dit topic al vaker voorbij is gekomen maar ik kon hem nergens meer terug vinden :(.

Wij zijn voor ons dochtertje op zoek naar een leuke/goede/comfi buggy voor onder de kerstboom.

We waren er eigenlijk helemaal over uit we vonden beide de Quinny Zapp een hele leuke buggy en die wilde we dan volgende maand ook gaan halen maar nadat ik een kleine zoektocht op internet was gestart kwam ik erachter dat deze niet in slaapstand kan!?

Onze kleine meid vind het heerlijk om tijdens het wandelen in slaap te vallen en daarom vind ik goede slaapstand ook erg belangrijk.

Wie heeft een goede tip voor een buggy waarbij dit wel kan?

We willen wel graag een nieuwe en willen er eigenlijk maximaal 150 a 200 euro voor kwijt zijn.

Wie kan ons helpen?

Bedankt alvast! :)

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb een Maclaren en die heeft mij e180 gekost.
    Lekker licht en een fijne wagen met een ligstand.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er een van prenatal (70 of 80 euro) en die vind ik prima. Is ook niet zo zwaar, kan in ligstand en hebben ze in heel veel kleurtjes. Ik vind het verschil met de duurdere zoals Maclaren eigenlijk nihil (Maclaren is zelfs zwaarder dus lastiger te vervoeren op de fiets).

Succes!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Ik heb ook die van de prenatal en die bevalt prima! Ook niet zo heel duur, maar kan wel mee op de fiets.

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    @ Juffie: Naar die Maclaren heb ik inderdaad ook even gekeken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de wagens met 1 voorwiel wat leuker/stoerder vind. Of ben ik nu gewoon een zeurpiet ;)?

Enkele wagens waar ik ook naar kijk maar totaal geen ervaring mee heb kwa comfort/ligstanden/inklapbaar heid etc:

- Buggy Titanium Breeze
    - Titanium Snooze
    - Mutsy Spider
    - X-Adventure Vibe

Bedankt alvast voor de reacties iniedergeval :-D

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hoi,

Wij hebben de titanium baby breeze een maand of 3 geleden gekocht.. hij beviel zo goed dat we onze combiwagen hebben verkocht..

Hij is licht, makkelijk inklapbaar.. er zit een voetenzak bij.. stuurt ligt en natuurlijk is de rugleuning vertelbaar..

Het enige nadeel is dat er een klein mandje onderzit waar je niet veel in kwijt kan maar daar in tegen is de breeze weer zo stevig dat je er rustig wat tasjes aan kunt hangen zonder dat hij kanteld..

Wij hebben trouwens deze kleur.. erg stoer en krijg veel complimenten..

http://www.babycare.nl/popup_image.php?pID=1485

Succes met je keuze!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Koelstra!
    Wij vinden het een heerlijke buggy!

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hallo,

Wij hebben ook sinds kort de Buggy Titanium Breeze en zijn er super tevreden over!
    Precies hetzelfde verhaal als MamavEsmee eigenlijk.
    Wilde ook eerst de Quinny Zapp kopen maar had ook gezien dat hij niet in ligstand kan. Toen kwamen we deze tegen en we waren meteen verkocht!

Succes met je keuze!

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik zeg Titantium Baby Breeze of Snooze!

10. mamamarit

mamamarit Actief lid

22 okt 2008
    133
    0
    0
    Wij hebben de X-adventure buggy Vibe gekocht. Om dezelfde reden dat de Zapp niet in slaapstand kan en deze wel en deze er wel aardig op lijkt.
    Prijs = 149 euro en bevalt prima!

11. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik ga binnenkort de Breeze aanschaffen. Ik heb laatst in een babyzaak gekeken.
    De Spider vindt ik erg mooi, maar kan niet mee op de fiets.
    De Vibe vond ik gammel.
    Dan was er ook nog een Safety first Advancer, maar die voelde ook niet zo stevig.
    De Snooze vind ik niet zoveel toevoegen, maar is wel duurder.
    Het wordt dus een Breeze. Ik vind die Army wel mooi, maar ben ook nog aan het twijfelen over oranje.

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Chicco Liteway, kost ongeveer €100,-.

13. ik heb eentje van prenatal,de roze nijntje.Heel licht makkelijk opvouwbaar,lichstand enz. 100 euro

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik vind Maclaren nog steeds de beste plooibuggy die in verschillende standen kan.
    Verschil met de goedkope buggy zit hem ook in de gummi wieltjes waardoor je heel erg zacht rijd.
    Goedkopere buggy's hebben vaak plastic wielen wat voor problemen zorgt na een tijdje.

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier de x-adventure en hij bevalt prima.

16. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hier hetzelfde! Deze buggy bevalt zo goed dat we de combiwagen niet meer gebruiken. Hij heeft ook dezelfde uitstraling als de Quinny Zapp.
    Erg tevreden dus.

17. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Na dit allemaal gelezen te hebben denk ik dat ook wij wellicht voor de breeze gaan maar heeft niemand ervaring met de Mutsy Spider?
    Deze oogt namelijk ook erg comfi!

Iniedergeval alvast bedankt voor alle goede/handige/bruikbare antwoorden! :-D

18. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Nog een klein vraagje weet iemand of er ook een driewiel buggy is waarbij je kleintje naar jou kijkt inplaats van naar voren?

Deel Deze Pagina