Hallo, ik heb vandaag mijn kinderwagen (de mutsy 4 rider single spoke binnen gekregen) en nu krijg ik hem met geen mogelijkheid ingeklapt. Ik druk op de knop op de duwstang en aan de linkerkant haal ik de knop doe op de stang zit omhoog. Aan de linkerkant kan ik hem wel inklappen en rechts krijg ik hem met geen mogelijkheid los. Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe? Groetjes wendy
Hoi De eerste paar keer moet je echt flink die duwstang naar induwen en die schuif links aan de stang goed omhoog doen (en vooral op de rem zetten ) Hier was het in het begin ook even tobben, maar nu is t in een handomdraai gebeurd. Dom vraagje misschien, maar heb je de reiswieg/wandelwageninzet er wel afgehaald? Succes! Groetjes
De reiswieg hoeft er niet af. Aan de achterkant zitten een soort rondjes die je aan kunt trekken (naar achteren dus). De reiswieg kan je dan naar voren kiepen en de wagen alsnog inklappen. Hier leek het begin ook erg lastig, ik denk vooral omdat je er even het gevoel voor moet krijgen. Je doet het wel goed hoor! De wagen op de rem zetten is inderdaad ook een goeie
Als je hem inklapt, moet je dat zwarte ding omhoog trekken en tegelijk het handvat naar beneden duwen. In het begin heb je echt het idee dat je die hele wagen molt, maar na een tijdje krijg je er handigheid in en gaat het heel soepel. Weer uitklappen met het rode flipje, maar dat wist je vast al. En idd het zitje of de bak kun je gewoon laten zitten.
Oh, dat was hier nog niet bekend dat je 'm met bak en al op kon klappen. (komen we erg op tijd achter, haha) Als de wandelwageninzet erin zit kun je 'm alleen inklappen als de inzet van je af staat. Dat hadden we dan wel weer snel in de gaten (hahaha). Klein detail... hier staat de mutsy op de nominatie om voor de laatste keer goed schoongemaakt te worden en dan achter het schot op zolder te verdwijnen.... poehoeeeee... de nieuwe buggy staat al klaar. Die slinger je heerlijk over je schouder en gaan maar (tenminste, ingeklapt zonder kind dan he) Succes met de wagen, t is een superding! (op het moment dat je zwabberende wielen krijgt even contact opnemen met de winkel, mag je 'm zo omruilen ) groetjes Melanie
We hebben t zelfde probleem gehad met onze mutsy. Alleen de rechterkant ontgrendelde, links totaal niet. Na overleg met de babyzaak hebben ze m gerepareerd. En nu functioneerd ie prima. Succes ermee.
Het is gelukt! Ik ben terug naar de babydump gegaan. Daar ging een vrouw de duwstang inspuiten met siliconen spray. Toen kreeg ze het nog niet voor elkaar. En kwam haar collega haar helpen en die zei dat de onderste punten waar hij moet ontgrendelen ook ingesprayd moeten worden. En toen ging hij als nieuw! Iedereen bedankt voor het meedenken groetjes wendy
Hmmm, grappig...want in de gebruikshandleiding staat dat je geen siliconenspray mag gebruiken maar goed, doen wij ook hoor, want onze wagen begon ineens te kraken! Is ook verholpen met een spraytje!