Het kan wel, al heeft het staande kindje vrij wijnig plek om te staan. Wat wel heel belangrijk is als het kindje op het plankje staat, laat ze altijd aan de zijkant van de duwstang vast houden. Laat ze nooit aan de dreami vast houden/hangen, want die zit maar op 1 punt vast.
@Jewe Het lijkt me dan toch niet zo handig. Mijn ventje amper plek om te staan en ik weinig plek om achter de kinderwagen te lopen of vergis ik me?
Het plankje is makkelijker wanneer de maxi cosi of de wandelwageninzet erop staat omdat je kindje dan meer plek heeft om te staan. http://www.buggyboard.info/page.php?buggy=237 Hierop zie je dat ie qua veiligheid en bevesteging 9 van de 10 punten haald. Op de dreami zit al heel erg speling als ie op het frame zit. En als je er aan gaat hangen dat komt er een moment dat ie een keer afbreekt. Dus vandaar altijd vast houden aan de duwstang.
Thanks voor de info. Maar we zullen zien. De wandelwageninzet verdwijnt binnenkort naar zolder zoals je hieronder kunt zien en we zullen de komende maanden alleen de Dreami en de Maxi Cosi gebruiken. Heb wel een luxe fietskar waar mijn wondertjes gezellig allebei in kunnen Trouwens nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Als jij de intake hebt hoop ik te bevallen 20/08/2009. Of 07/08/09 of ...
Ik zou het gewoon even uitproberen in de winkel en dan je zoontje even mee nemen om het uit te proberen of ie erop wil blijven staan. Voor jou zijn het al de laatste loodjes. Spannend hoor! Kijkt je zoontje er al naar uit om grote broer te worden? Succes met je bevalling over een paar weekjes!
Hoihoi! Hier ook iemand met een buzz dreami en straks waarschijnlijk en hopelijk twee kids met plusminus 23 mnd leeftijdsverschil. Ik heb de pick-up van litaf besteld, nog niet uitgeprobeerd dus echt veel heb je niet aan deze posting maar misschien kun je kijken of ze deze bij jou in de buurt verkopen en uitproberen?! Met een maxicosi zou het goed werken met dreami heb ik nog niet gehoord... En manlief heeft nog geen zin om t nu al uit te proberen/monteren... Succes in ieder geval en ik wil altijd over tijdje na het uitproberen laten wetenhoe het bevalt!