Ik ben aan het kijken voor een buggy, maar er is zoveel keus dat ik er niet goed uit kom! We zullen de buggy vooral gebruiken wanneer we op de fiets weg gaan (anders pakken we de wandelwagen liever) of af en toe voor een uitje (kleine auto dus gaat makkelijker mee). Ik zoek dus vooral een lichte buggy. Én, ik ben klein, man is groot, wat het nog lastiger maakt. Nu lees ik zat goeds over Koelstra Simba, maar ik lees ook vaak dat die toch wel zwaar is op de fiets. De Twiggy spreekt me ook wel aan. Die is lichter, maar heeft dan weer geen slaapstand en beensteun (maar mis je die echt?). Ik kan over de Twiggy eigenlijk geen ervaringen vinden. Is er iemand die em heeft? Of zijn er andere aanraders? Ik wil geen hele dure (dus MacLaren valt eigenlijk al af, daar hoor je ook veel positiefs over), maar ook niet zo'n rammelig 'poppenwagentje'. Bedankt alvast!
Wij hebben de twiggy! Maar pas sinds vorige week dus hij is nog niet op de fiets meegewerkt. Wel een proefrondje mee gereden en hij rijdt fijn. Je kunt de rugleuning wel iets schuin leggen. Voor onze dochter schuin genoeg. En hij is relatief licht.
Ik heb de Nuna Pepp. Ben zeer tevreden over de buggy, ook op de fiets. Doordat het geen paraplu model is maar je hem gewoon dubbel vouwt zit hij dwars achter op je fiets. Dit leek me in eerste instantie niet fijn omdat je wat breder wordt, maar daar heb ik geen last van. Ik heb ook geen last van het kantelen van mijn fiets omdat de buggy aan de zijkant hangt (zoals paraplu modellen), dat is dan weer een voordeel! Kan hem echt aanraden!!
Ik heb de koelstra simba en werkt prima, wel fijn dat ie meerdere standen heeft en niet zo duur is. Overigens wel even gehannest met de buggydrager maar tis blijkbaar een trucje. Overigens gebruik ik vaker alsnog de draagzak als we gaan fietsen, maar das gewoon makkelijker voor mij omdat we 2 hoog wonen.
Ik had eerst een prenatal buggy voor op de fiets maar dat fiets echt zo irritant.. Nu heb ik een quinny zapp en wat een uitkomst!
Hier een chicco liteway! Gaat prima! En rijd lekker.. Mn moeder loopt er goed mee (1.60) en ik ook (1.71)
Ik heb ook de quinny zapp. Gwoon op mp gekocht dus niet te duur. Kan wel niet plat. Maar wij gebruiken hem ook alleen als we met de fiets weg gaan dus dan hoeft hij ook niet te slapen in de buggy.