Hallo, Ik ben opzoek naar een andere kinderwagen en heb nu een voor mij onbekend merk gevonden. Alleen vraag ik mij af of het wel iets is? https://www.bebeqo.nl/kinderwagen/bebeqo/bomo/kinderwagen-compleet-autostoel-en-reiswieg-bomo-3in1-set-v9 Ik vind het belangrijk dat de buggy naar voor en naar achteren kan. Het zitje bedoel ik dan. Bij mijn andere kinderen vond ik het ook belangrijk dat de kleine tijdens de wandeling naar mij kon kijken en daardoor minder indrukken te verwerken kreeg. Ik hoop dat iemand ervaring heeft met dit merk. Alvast bedankt voor het antwoorden. Liefs Vlinder73
Ik heb ervaring. Geloof niet in de levertijd!! Bij mijn kinderwagen stond 5 werkdagen maar ik heb hem gisteren pas binnen gekregen na 5 weken... Moet namelijk vanuit Polen komen. Dus hou daar rekening mee wil je hem daar bestellen. maar voor zover ik hem gister heb bekeken en ik hem in elkaar gezet heb is het een prima merk. ik heb zelf de bexa line en daarvan kan de reiswieg en kinderzitje beide kanten op.