Ik heb eergisteren iets besteld waar ik bij nader inzien toch geen gebruik van ga maken. Nu ligt het op een afhaalpunt van post.nl Ik heb een retour melding gemaakt bij de desbetreffende winkel. Als ik het pakket niet ophaal gaat het toch automatisch na een paar dagen retour? Zou de rompslomp van het pakket ophalen, een retour etiket op het pakket plakken en weer terug brengen schelen... Weet iemand hoe dit werkt? Het betreft Bonprix.
Misschien wil het afhaal punt wel met je mee denken en het retour etiket printen en oplakken als je hem doorstuurt, dan blijft het ook geen dagen bij hun liggen. Op een andere webshop vond ik dit: Haal je jouw pakket om welke reden dan ook niet op? Dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd. Pakketten die niet opgehaald worden, gaan via een andere procedure terug naar ons waardoor de retourzending zelf een paar dagen langer kan duren dan van een ‘gewoon’ pakketje. Ik denk dat dit hetzelfde werkt bij Bonprix, in dat geval zou ik ze even mailen. Dat je niet in staat bent het pakketje af te halen maar dat je het sowieso op retour hebt gezet. Dan moet het alsnog goed komen lijkt mij.