Help wat kan ik doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Suprise, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Hoi

Ik was altijd heel erg druk met school met werk met dit en dat. Hierdoor had ik geen tijd voor hobbies. Nu zit ik thuis ivm bekkeninstabiliteit en begin me te vervelen. Ik heb nog een hele poos te gaan voor de kleine zich aanmeld. Nu ben ik opzoek naar dingen die me de dag door helpen. Nu lijkt het me leuk om iets te maken voor de kleine maar ik ben niet zo crea dus help me en geef me inspiratie.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Gewoon proberen!!

Naaien is echt superleuk en helemaal niet zo moeilijk als het lijkt en je kan natuurlijk leuke dingen maken voor de baby. Of haken? Ook hartstikke leuk en je hoeft niet meteen zoveel aan te schaffen.

3. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde probleem. Gelukkig heb ik al een peuter rondlopen. Maar op de momenten dat hij op bed ligt lees ik graag of kijk ik een film. Merk dat mijn bekken het fijn vinden om iets liggends te doen.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #4 Bouwjaar1979, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
    Maar moet je liggen of mag je ook zitten en af en toe lopen?

Tja je moet het leuk vinden maar je zou zelf een mobiel kunnen maken (voor boven het bedje of box?)
    Ik heb ooit nog eens een nijntje-mobiel gemaakt voor mijn schoonzus. Plaatjes uitgeprint van internet, overgetrokken op triplex.
    Uitgezaagd met een figuurzaag, gaatje geboord, later geschilderd (en gelakt?). Uiteindelijk beetje zitten puzzelen met hoeveel niveau's en de poppetjes zodat het wel een beetje in evenwicht hangt.

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Babydeken haken heel makkelijk te leren via youtube.
    al je oude fotos inplakken als dat nog niet is gedaan.
    Vast op zoek naar het ultieme geboortekaartje + gedichtje, daar ben ik uren zoet meegeweest.

Deel Deze Pagina