Goede creme

Discussie in 'De lounge' gestart door setje, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

sperti, werkt echt

2. maja22

maja22 Niet meer actief

Ik gebruik de lijn van Lancome "voor de 1e tekenen van het ouder worden"

Mijn huid reageert hier het beste op!

3. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ik gebruik alleen druivenpitolie van Kneipp... is goed voor je hele lichaam... ook je gezicht wordt er superzacht van !
    Voelt ook erg lekker aan.

Is alleen een beetje duur... dat is dan wel een nadeel, want je bent er snel doorheen als je het op je bovenbenen, buik, borsten en hals / gezicht gebruikt...

Maarja, ik ben allergisch voor parabenen (ethyl-, methyl-, butyl-, propyl- en isobutylparaben... Dat zijn conserveringsmiddelen in verzorgingsprodukten...) Ik heb nog geen enkel produkt (bodylotions, crèmes) gevonden waar dat niet in zit... *baal*

Krijg er rode uitslag van :(

4. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    pcle creme van biodermal...heb ook van alles al geprobeerd..maar ik heb huidlupus! en heb altijd al een gevoelige huid gehad hoewel ik op zich best allerlei smeerseltjes uit kon proberen..maar nu er aan het licht is gekomen dat ik lupus heb..ben ik pcle gaan gebruiken en je huid wordt er heel rustig van..minder vlekkerig e.d. ik vindt het heerlijk spul..

misschien iets voor de mensen met een gevoelige huid..of die last hebben van onefenheden..puistjes e.d.pigmentvlekjes..

gr.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik kom bijna nooit bij de ici paris, maar ik weet bij de douglas krijg je eerst een aantal probeer potjes van het merk wat je uiteindelijk uitkiest. Ze nemen eerst volop de tijd om een cremetje voor je uit te zoeken en alvast wat te smeren om te kijken hoe het voelt. Vervolgens wat gratis minipotjes mee naar huis (waar je overigens wekenlang meedoet) om te zien of het echt goed bevalt. Tip neem de tijd als je naar de winkel gaat en laat je uitgebreid informeren!

6. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ik gebruik al jaren de dag en nacht creme van de lidle,ben al 37 maar iedereen schat mij op zo rond de 25jaar ;) dussssssssss dames die dure cremes zijn echt niet beter hoor,ja alleen in de prijs :confused:

7. Jmr

Jmr Niet meer actief

Ik werk bij de Ici, en het beste is idd om even naar een winkel te gaan. Daar kunnen ze je huidconditie zien en je een advies op maat geven.
    en kun je ook duidelijk vertellen wat je graag wilt en niet wilt!

ennuh, bij ici krijg je ook proefjes hoor :) :) hihihi

Deel Deze Pagina