Ja daar is hij weer Iemand het al binnen. Hier abn maar nog niet binnen En waar gaat het bij jullie aan op? Laat elkaar wel in hun waarden. De 1gebruikt het echt voor de Kids en de anderen voor andere dingen. Dit keer is de oudste echt aan de beurt. Heeft een enorme groeispurt gehad en moet veel nieuw hebben dit keer. Dus zaterdag heerlijk shoppen bij de primark en volgende week is ze ook nog eens jarig.
Geen idee heb gister gepind ( gaat toch op 1 hoop ) En ga er zaterdag heerlijk van winkelen voor mn twee knullen
Ik heb het binnen!!! ABN! Gaat hier in de huishoudpot. Vorige week kleding gekocht en winterjas voor de jongste vanuit de huishoudpot, wat we waarmee betalen maakt mij nooit zo veel uit. Aan het einde van de rit moet alles betaalt worden, dat is het belangrijkst
@tweedeopkomst dat vind ik ook. Hoe of wat maakt niet. Betaald worden moet het inderdaad toch. Als ze hier eerder wat nodig zijn wordt het ook gekocht. Je kan moeilijk zeggen wacht maar tot de kinderbijslag hihi
Net gekeken hier ook binnen! Met bijna hetzelfde gedrag afgeschreven voor het kinderdagverblijf van de jongste is het hier eigenlijk al weg. Ben ook klaar met shoppen voor de meiden. Nou ja de verleiding is groot maar ze hebben genoeg 😉
Haha, ik zie het ook net binnenkomen. Hier gaat t naar spaar kids. Winterkleding is er allemaal, alleen nog wat truien ofzo, maar niet noodzakelijk
Kleine man heeft kleding genoeg, alleen nog een winterjasje erbij. Grootste deel weer naar zijn spaarrekening.
Hier abn en ook binnen. Ik moet alleen nog truien halen voor onze dochter en voor de rest haal ik voor de baby de laatste dingen die ik nodig ben.
Ik had het vanochtend om 7:00 al op de rekening. Mijn dochter heeft nu even genoeg. Ik heb het op haar rekening gezet.
Yups hier al binnen maar is ook alweer op Rekeningen moeten gewoon betaald worden dus het is hier Hallooooo Kinderbijslag, daaaaag Kinderbijslag. Wij kopen hier kleding enzo voor de kinderen wanneer ze het nodig hebben en niet pas wanneer de KBS word gestort. Dus het beland hier gewoon op de grote hoop.
Hier is het ook binnen. Gaat ook direct weer op want mijn zoon heeft gisteren zijn bril verloren😞
Het gaat hier op de grote hoop, dus we doen er niets mee. Ik koop alles wat hij nodig heeft - vanaf die grote hoop dus - en er gaat elke maand 50 euro op zijn spaarrekening. De kinderbijslag vult de hoop wel weer aan. Ik heb de ABN en het is gestort.
Hier binnen. Rabobank. Gaat dit keer gebruikt worden voor de slaapkamer van de kinderen (Lig in scheiding en krijg eigen huisje met mijn kindjes) Er word een mooi stapelbed van gekocht en spulletjes om het aan te kleden. Kleding hebben ze nog in overvloed
Net binnen, ING! T gaat hier op de grote hoop, net na de + 650 van de kinderbijslag kwam de - 650 van mijn huur de kinderen hebben afgelopen maand al nieuwe laarzen, winterjassen, broeken en truien gekregen dus wat deze maand overblijft doe ik mooi in mn vakantiespaarpot. Paar honderd euro meer is altijd leuk, op naar onze eerste vliegvakantie met zn 4tjes!
Ik hoef qua kleding niet meer veel voor de kinderen Alleen me zoon een winterjas de rest heb ik tussendoor al gehaald. Er gaat een deel naar een rekening en het overige apart. Ik had het vannochtend vroeg er al op staan (ING)